Gå til innhold

Ubegagelig private melding til Golf 4

Ranger emnet


Golf4

Anbefalte innlegg

I går fikk jeg enn ubehagelig privat melding fra ett medlem.Grunnen til att jeg har lyst til å gå ut med dette er att dette medlemet kan umulig være god i hodet.Denne personen følger etter mitt syn IKKE nett etikk.Det jeg skrev var ment som en hyggelig oppmuntring men nei ,fikk isteden for trusler på privat melding.Vil derfor oppfordre alle brukere å boikotte eller ikke svare på dette medlemets innlegger.Det er greit å ikke tåle en spøk,men når det gjelder å sende trusler på PM synes jeg å gå LANGT OVER STREKEN.Så til deg NIDARRO

så tror jeg i utgangs punktet du har lagt ditt egg.Personlig håper jeg INGEN på dette forum tar seg bryderiet å svare på dine innlegg.Jeg vill atter en gang få lov til å ba om unnskyld for mitt innlegg som startet dette.Jeg tror ikke du er voksen nok til å gjøre det samme.Innerst inne håper jeg att du kommer til å koble bilen din til fyr og flamme.Men nå er jeg en såpass oppe gående person uten problem her på forum,derfor håper jeg det ikke vil skje.Så atter engang unnskyld for mitt noe tåpelig innlegg for få opp ditt humør.

Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert

Progressive Trance Golf 4 :eddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

selv syns jeg er rart at folk ikke har vist sin mening om det... Skal vi holde forumet på en voksen og saklig nivå så forutsetter at man er litt voksen og utrykker sin uenighet med andre på en greit måtte og ikke på en barnslig nivå. Barnehage stadie har det fleste av oss forlatt for lenge siden. Støtter deg Golf4. :)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Er det rart det er krig i verden!

Vel, håper angjeldende hat - pm'er leser det siste jeg skrev i ett av innlegene om å tilegne seg kunnskap på en noenlunde grei måte før han kommer med et ras av spørsmål som en lett finner svar på vha søkefunksjonen.

 

Håper at medlemmene på forumet slipper flere pm'er som følge av postpubertale problemer, for tidlig/manglende utløsning eller hva det nå kan være som plager enkelte.

 

Ha en stigende hyggekurve på resten av dagen Golf4 :)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er for dumt av folk å gjøre slikt.

Han har jo selv spurt om så mye banalt og svart frekt at han burde hatt munnkurv.

Jeg støtter deg Golf4, men jeg råder deg til å ta kontakt med admin på Bilforumet. Så kan de ta saken vidre :)

 

Mvh Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare:

 

Gi blaffen i hele drittungen. Når folk ikke kan oppføre seg som voksne mennesker, fortjener dem heller ikke hjelp.

 

Håper fjotten kommer med trusler mot meg, så skal jeg pinadø vise stakkar'n hva frykt er.

 

Frys han ut, så kanskje fyren lærer seg folkeskikk!!!

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett eller annet må skje snart,begynner å bli fryktelig useriøst dette forumet!

Har sett denne Nidarro's tråder,og det er jo bortkasta tid. Han hadde funnet svar på sine spørsmål fortere ved å søke,enn ved å lage ny tråd for hver eneste lille ting. Skulle jo nesten laga ei sperre på hvor få tegn man kan ha i navnet på tråden,for navn som Pang! Bang! Kondensator .. .. osv osv er jo nytteløst.

 

At personen samtidig greier å lire av seg trusler og ubekvemligheter,burde straffes på en eller annen måte. Hva har skjedd med folkeskikk,er det komplett umulig å tenke seg om!?

 

IRRITERT!

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår