Paasan Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Meg og en kamerat skal prøve å lakke en bil for første gang. Bilen er en Sierra kameraten min kjøpte for 4500,- for å ha noe å kjøre med mens han fikser den andre bilen sin. Så resultatet er ikke så alt for viktig. Gjør dette mest for å lære. Har sprøyter og kompressor. Noen som har tips til billig lakk? Går det ann å tynne ut bengalakk og lakke dette med sprøyte? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Du.... Bengalakk kan brenne i helvete...... har ikke noe på bil å gjøre....... Har du ikke råd til vanlig lakk .... så du får ett greit resultat, så kan du jo male den med ....husmaling... :) Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Meg og en kamerat skal prøve å lakke en bil for første gang. Bilen er en Sierra kameraten min kjøpte for 4500,- for å ha noe å kjøre med mens han fikser den andre bilen sin. Så resultatet er ikke så alt for viktig. Gjør dette mest for å lære. Har sprøyter og kompressor. Noen som har tips til billig lakk? Går det ann å tynne ut bengalakk og lakke dette med sprøyte? Ja, man kan tynne ut bengalakk og lakke dette med sprøyte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Meg og en kamerat skal prøve å lakke en bil for første gang. Bilen er en Sierra kameraten min kjøpte for 4500,- for å ha noe å kjøre med mens han fikser den andre bilen sin. Så resultatet er ikke så alt for viktig. Gjør dette mest for å lære. Har sprøyter og kompressor. Noen som har tips til billig lakk? Går det ann å tynne ut bengalakk og lakke dette med sprøyte? hahahahhahahahahah.... bengalakk jah:P hvorfor ikke bare ta med rulle da??????? uansett skal ikke bilen brukes på jordet så bør du bruke billakk får mye billig gør hos en billakkerer. doh Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaanes Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Et tips hvis du skal lakke med bengalakk, ha i ca 1 dl owatrol olje pr liter benga, da blir bengalakken blankere. Kamerat av meg har gjort det på et par "bengabiler" og det funker ganske bra + at owatrol oljen er rustdrepende hvis jeg ikke husker feil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Ca. hvor mye lakk går det på en bil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg