Gå til innhold

Da var cabben klar for sommeren

Ranger emnet


Kandler

Anbefalte innlegg

IMG_2817.JPG

satt på elektriske m3 speil, nye 17" felger fra GS Bildeler

 

IMG_2829.JPG

Fått xenon i hovedlysa, og sprederne. Samt hovedlys med integrerte blinkers, og angeleyes.

 

IMG_2832.JPG

FK led-lykter (litt uvant i begynnelsen, men begynner å like de nå) M3 sideskjørt er kommet på, samt m3 innsats i org bakfanger.

 

Det som gjenstår nå :

- få satt i de hvite skivene i instrumentene

- må få handla inn eksos, ser for pinglete ut med org rør :(

- nye dempere og fjærer, tenkte på 60/40 kit fra GS, noen som har erfaring med det?

-95 BMW 320i Cab

 

-84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har fått noe flashing fra møtende biler... tror kanskje jeg må justere ned sprederne en smule"

 

Du er klar over at det ikke er tillatt å kjøre med kurve/grøftelys og hovedlys samtidig? Kurvelys er ment å lyse opp veien foran deg når det er tjukk tåke. Er klar over at mange bruker disse fordi det ser fett ut!?!

Når jeg møter folk på motorveien som har på kjørelys og grøftelys samtidig skrur jeg alltid på fjernlysa. makan til folk.

 

En bekjent fikk 3000 i bot for å bruke både kjørelys og kurvelys. Håper ingen på dette forumet driver med den slags overdreven lysbruk:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har fått noe flashing fra møtende biler... tror kanskje jeg må justere ned sprederne en smule"

 

Du er klar over at det ikke er tillatt å kjøre med kurve/grøftelys og hovedlys samtidig? Kurvelys er ment å lyse opp veien foran deg når det er tjukk tåke. Er klar over at mange bruker disse fordi det ser fett ut!?!

Når jeg møter folk på motorveien som har på kjørelys og grøftelys samtidig skrur jeg alltid på fjernlysa. makan til folk.

 

En bekjent fikk 3000 i bot for å bruke både kjørelys og kurvelys. Håper ingen på dette forumet driver med den slags overdreven lysbruk:=)

 

Er fullt klar over dette... men kjører ALDRI med hovedlys og kurvelys samtidig. Men får flashing fra møtende biler når jeg kjører med parklys, og kurvelys. Dette er fult lovlig på lys dag!

-95 BMW 320i Cab

 

-84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alltid på grøft jeg..:D *bankibordet*

 

Farbror blå er ganske aktive på den fronten her oppe, så jeg tar liksom ikke sjangsen. Mye annet fint en kan få for 3 store lapper liksom :) syns nå de kunne brukt energien på å ta de virkelige kjeltringene istedeforr!!

-95 BMW 320i Cab

 

-84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår