Rauden Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Må ha meg nye sommerdekk på 740en, men så fant eg ut at det hadde gjort seg med litt større felger enn dei originale eg har på no :P Så er det noken som veit om noken internett sider dei selger billige felger og dekk? Eller vil det lønne seg å gå til en lokal forhandler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 http://www.eiker.com Kjøp Eiker E1 17" felger... Billige og fine felger... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 De er utsolgt ser jeg.. :rolleyes: men uannsett så er kantfelg et must.. Veldig mange som har eiker eller polaris på volvo'ene sine nå.. Er vell ikke så kult å ha likt som alle andre eller vell??? Noe sånt hadde vært stilig ;) Eller noe sånt kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745Turbovogn Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Har også falt litt for en annen felg.. Er Galaxy.. er bare 16" men er jo stilig da :titties: Auriga felg.. men blir vell litt smått vell?? Dette er vell favoritt felgene og også de som passer 200/700 serien best synes nå jeg :rolleyes: eiker polaris ikke så mye forskjell... Er vell som oftes lommeboka som bestemmer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 De er utsolgt ser jeg.. :rolleyes: men uannsett så er kantfelg et must.. Veldig mange som har eiker eller polaris på volvo'ene sine nå.. Er vell ikke så kult å ha likt som alle andre eller vell??? Noe sånt hadde vært stilig ;) Eller noe sånt kanskje? jeg har sånne som er nederst på det bildet, MAS Italy sagittas..syns de tar seg godt ut!har enda ikke sett en volvo me slike felger på veien! jeg ville rådet deg til å ikke kjøpe E1/polaris pga da skiller ikke bilen din seg ut NOE som helst! de kan være greie som vinterfelger, men jeg ville ihvertfall godt for noe dristigere på sommerdekka!(18";)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 eg hadde dei mas italy felgane på min TIC eg sysns dei va rå, begynne å bli litt mange med eiker felgane, sjøl om dei e råå.. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Sjekk ut denne adressa du: http://WWW.BIG-WHEELS.NO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 eg hadde dei mas italy felgane på min TIC eg sysns dei va rå, begynne å bli litt mange med eiker felgane, sjøl om dei e råå.. Felgene ser bra ut på 740... eneste er at de er firkantet... sinnsyk kast i de... Og foresten så er det volvo 940 lavtrykks turbo som står på bilen... skal være T3... Mvh.. kjøperen av bilen din... Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 ja han eg kjøpte bilen av sa dt va lavtrykksturbo, men eg tok det me ei klypa salt fordi eg syns trykket kom så seint, fekk kj trykk før 2500-3000rpm. trives du med bilen elle ?? eg savna ann vartfall.. har kjøpt meg ein opel nå, å det kan kj sammenlignas.. Volvo er kvalitet altså.. har du skaffa deg eiker1 felger, som e lakka kvite?? syns du ska beholda felgane eg, for dei kler bilen bra. Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Ingen som har noen mas italy felger å selge meg da? til 740 altså :P I østlands området Syns disse felgane gjør seg bra på 740. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rauden Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Blir nok E1 felger ja. Dei ser jo fete ut og så er dei billige :D Nett ferdig me russetida, så er ikkje stinn i gryn for å sei det sånn =\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Ingen som har noen mas italy felger å selge meg da? til 740 altså :P I østlands området Syns disse felgane gjør seg bra på 740. Jeg har felger til deg hvis du kan hente de i bergen... Eneste e at det e en smule kast i de.. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 ja han eg kjøpte bilen av sa dt va lavtrykksturbo, men eg tok det me ei klypa salt fordi eg syns trykket kom så seint, fekk kj trykk før 2500-3000rpm.trives du med bilen elle ?? eg savna ann vartfall.. har kjøpt meg ein opel nå, å det kan kj sammenlignas.. Volvo er kvalitet altså.. har du skaffa deg eiker1 felger, som e lakka kvite?? syns du ska beholda felgane eg, for dei kler bilen bra. e litt fornøyd.. føler ikke at bilen var verd det jeg ga for den.. har lagt ut en god det penger på den.. men har samme felgene ennå... har hatt problemer med: eksos lekasje, eksosen datt ut av turboen, speedometer virker ikke når det e kaldt, Bensinmåler virker ikke, alle hjul mutterne var ødelagt, motoren lekker olje som faen, turbo og eksos manifoil løsnet.. Har montert sports ratt, turbo trykks måler under anlegget, blå neon lys under, sote film på hovedlyktene, sotet baklyktene... Regner med hel lakkering til vinteren og kansje noen nye felger.. Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Er det mange i her på forumet som har mas italy felga? Eg har, 230ft har.... fleir? Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg