Bullitt_Mustang Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Er det noen som har sett Lamborghini Diablo i Norge? Jeg har sett to Diablo i Norge, en svart og en rød. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Yes, husker en bilsjappe på Ensjø i Oslo hadde en rød en stående for noen år tilbake. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Er det noen som har sett Lamborghini Diablo i Norge?Jeg har sett to Diablo i Norge, en svart og en rød. Er vell 10 stk eller noe.. Var det for et år tilbake iverthfall Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Var en svart en i trondheim for en stund tilbake.. stargate gutta:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Prøvde en gul en for et par år siden(reportasje som ukens gatebil) tror den ble solgt til Østfold. Ellers står det en mørk blå SE 30 (spesiell versjon) i en garasje i Oslo. Vet også at det er tatt inn en GTR løpsbil til norge, men vet ikke hva planene er for den... Tror det er fler enn 10 i Norge. Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Var en svart en i trondheim for en stund tilbake.. stargate gutta:) Den så jeg i Trondheim for et par år siden, veldig fin bil. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Skal visstnok være en i Bodø.. Har aldri sett den da, men :rolleyes: Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Så en gul en i skolegården i starten av skoleåret, men den var nok sveits-registrert. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Prøvde en gul en for et par år siden(reportasje som ukens gatebil)tror den ble solgt til Østfold. Ellers står det en mørk blå SE 30 (spesiell versjon) i en garasje i Oslo. Vet også at det er tatt inn en GTR løpsbil til norge, men vet ikke hva planene er for den... Tror det er fler enn 10 i Norge. løpsbilen står i en garasje her. koni og tag heuer dekor over hele. fabrikksbygd sombrero :naaaws Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 løpsbilen står i en garasje her. koni og tag heuer dekor over hele. fabrikksbygd sombrero :naaaws Hørt noen skumle rykter om den ja...hehe...gale nordmenn :cab Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 hehe, så PM'en din. er nok ikke jeg som eier den, men kan jo alltids komme i kontakt med han. er naboen til en kompis :) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 hehe, så PM'en din. er nok ikke jeg som eier den, men kan jo alltids komme i kontakt med han. er naboen til en kompis :) Flott! du kan jo legge det frem for han, absolutt noe som vil bli god tv :disco Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bamj Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 går en svart en her i bodø =) =) =) meget flot bil =) han som har den har også en konkurent som har forbokstav F hehehe tror han har lit for mye penger hehehehehe =) Siter Har dysleksi så jeg Beklager alle skivefeil =P håper jeg gjør mei forståt... =) Volvo power =) =) X.volvo 244 dl 1977 model motor B19 X.volvo 360 gl 1987 model motor B200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 jeg så en på vei ut av Tønsberg i fjor sommer :) Sort.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Faren til en kompis har en lilla targa. Står i kjellern på Aker Brygge. Han har en F1 bil også. Kul pappa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg