ealoken Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Jani! drit litt i den 2 timers reglen da! søk og finn!! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 noen som kan finne bilde av trans am pick up? skjer jo ikke noe ,så sorry hvis jeg bryter noen regel Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 hmmm.. Leter etter bilde, emn det virka ikke lett gitt.. Fattern hadde en camaro pickup som dele bil for noen år tilbake, en har desverre ingen bilder.. Eneste jeg fant var dette av en camaro: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 holder vel det,tror ikke noen finner,for sikkert ikke mange av dem, men er lik trans am 88-90 mod,var for å få den billig inn husker jeg spurte hvorfor det var grønne skilter ,så så jeg et lite plan ..snodig,men kult folk prøvde Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 2 timer....................håper ingen blir sure for dette...jeg legger ut en ny post.. jeg vil se en lada som passerer en Lamborgini. Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Godt over to timer så jeg prøver meg med: Renault Megane Trophy V6... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Her.. vil se en kræsja nissan skyline.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 godkjent elr? da vil jeg se en polo i full drift yodude Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 vil se bilde av en opel corsa som spinner på bakhjula.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hvordan ser vi at den drifter den Poloen din? Ser ut som Polo bygd om til rwd som står og burner.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 ja si det, ikke hvet jeg. står den ikke bare der og burner? uanz, fet Polo yodude Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 ja her har de vært stille ganske så lenge nå...... tror jeg har litt lyst til å se verdens raskeste gateregga bil.... Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Den polo'n er Hans Dahlback sin. Bygd om til RWD med 2.2 rekkefemmer fra Audi Devil Denna lada'n går sikkert som **** Jeg vil se en lekker Audi RS6 yodude Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 alt av rs6 er lekkert! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Og han hadde ikke noe ønske? Da vil jeg se en smooooooth bmw e28 :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg