super_truls Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 det er rett bil..... :thanks ehh, litt ot. mn.. er ikke detta en F-50 da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 ehh, litt ot. mn.. er ikke detta en F-50 da??? jaja, men det er no en ferrari........... :thumb Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Levin Coupè med kant:) Og er ikke det en wûnderbusk i speilet? babyhmm? Jeg vil se en stor svart kenworth semitrailer. Masse chrom, og motivlakk på hengeren. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigheri Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Ønsker bilde av fete Toyota 4-Runnere! Siter 1968 Ford Mustang HT "Pro Touring" 352BB FE 500hk, C6, 9"DL, Viper red. 1998 Ford Mustang 3,8V6 1995 Chevrolet Astro EXT AWD 2001 Audi A6 V6 2,7BiTurbo quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Synes denne var feitere, godkjent ? Hvis den er det så vil jeg se en BMW med 1000hk på rudskogen, en fordel hadde vert mye blårøyk.. :D Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Jeg vil se en Volvo motor i en MG! ( MG = gammel engelsk sportsbil ) Ja jeg har sett at det finnes! Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Da var det ikke noen som fant bilde av en Volvo motor i en MG, da vil jeg se noen fete stikkflammer ut fra noen store potter! :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Da var det ikke noen som fant bilde av en Volvo motor i en MG, da vil jeg se noen fete stikkflammer ut fra noen store potter! :) Jeg vil se en 4-hjuls bornout. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik_N Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Vis meg bilde av en bil i full drift med de nye drifte dekkene som har fargeblanding i gummien, (husker ikke navn) happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Og ny ønske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg vil se en bil som burner slik at bakhjulene brenner. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaRiO- Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg vil se en bil som burner slik at bakhjulene brenner. jeg fant bare motorsykkel nå?? er det godt nok ? Siter http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Jeg ser ikke noe bilde, bare er rødt kryss Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg