Flasher Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Ok, nå vet ikke jeg om denne tråden er passende, men jeg var en tur innom IT-pro sine sider, og der hadde dem arrangert en google-jakt.. var egentlig ganske morsomt.. går ut på att en spør etter ett bilde (her syns jeg det skal være bil/motor inspirert) og den som finner ett sånt bilde, må få det godkjent av den som spurte, (trenger ikke hvis man er 100% sikker) for så å legge ut nytt spørsmål.. Got it? Skal bare se om jeg får med meg noen folk på dette jeg :) For å nevne noe, så kan man manipulere bilder da, hvis det blir for vansklig med noe som blir sagt ;) Da ønsker jeg å se en bmw e28 i full drift :) lykke til Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 godkjent? er det nå min tur å ønske? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 jepp, den der må være absolutt godkjent :) tøft :) kom igjen :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Kult! Da ønsker jeg meg... Mest mulig stylet VW Bora Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 råå :) godkjent? eller vente på fler.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Funker dette eller?? :) Edit: For sein eller? :/ Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Kanskje ikke så veldig overdrevet som forrige, men jeg synes den er penere :) Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg spurte etter mest mulig stylet, ikke peneste bora.. Så Kallas vant denne runden. thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 det er hva jeg kaller å poste likt (nesten) :D ettersom han sa MEST stylet stemmer jeg vel på kallas men.. syns de 2 andre var penere, men var kanskje ikke det som var poenget ;) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Nei jeg vet det, men måtte bare poste selv om jeg var for sein og den ikke var no spesielt styla :) Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Noen som finner bilder av ein værst styla Chrysler Neon da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hvis det da er min tur, så vil jeg gjerne se en max harry/rånete/horete 240 eller Granada :D Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lupez Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hvis det da er min tur, så vil jeg gjerne se en max harry/rånete/horete 240 eller Granada :D flammer på sia av ein herje bil:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lich Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Nice den :) Siter Opel Astra -01 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86107 x Mazda 323 GT-R -94 x Mazda 626 -86 Always listen to what a man says to you when he's angry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Sent.. Men måtte bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg