Skillz2k Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 holder på å skru sammen igjen motoren men husker ikke om det er blå eller svart som er returen på bensinen! noen som kan svare meg på det? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 blå er retur.. og vil du være helt sikker sjekker du seff på tanken i samme slengen.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 har el åpner på bakluken og batteriet har jeg ei.. ble litt vanskelig å komme seg inn da med vmi skitten kjeledress.. men da vet vi hvertfall det.. håper bilen blir ferdig til lørdag for da er det street legal! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 du har vel minimum 2 andre dører det går ann å komme seg inn gjennom vel? men om du ikke har fiklet med slangene bake så stemmer nok blå <- og svart -> Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 joda.. men var så sinnsykt skitten at jeg ikke orket å gå å vaske meg for å finne ut av det.. en annen måte jeg kunne gjort det på var å sette å tenningen og se hvilken slangen bensinen sprutet ut av, Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg