sInnzYk Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 ris/ros? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Interiör er litt "kantig", men annars bra :) Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Interiör er litt "kantig", men annars bra :) oi :) så det nå.. skal se om jeg får gjort noe med det :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Ble rå og clean ja! Ser ut som det er noe feil med bakdekket og ser ut som den svinger på bakhjula. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Tøff, litt småplukk her og der men... OOOG, vær så snill da, ikke fjærn "søkket" / listai siden langs bilen. Det er jo halve Golfen :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Ble rå og clean ja! Ser ut som det er noe feil med bakdekket og ser ut som den svinger på bakhjula. takk supra.. veit d er en del småplukk :) orka ikke mer idag:) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Tøff, litt småplukk her og der men...OOOG, vær så snill da, ikke fjærn "søkket" / listai siden langs bilen. Det er jo halve Golfen :D heh.. ville bare ha den clean :P sry :titties: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 ble helt grei den:) men den ble veldig kjip uten noen linjer på siden av bilen... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 ble helt grei den:) men den ble veldig kjip uten noen linjer på siden av bilen... se om jeg ordner noen linjer i morra :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 å, det er felgene sine det ja!:D kul og clean mod. enig i at bakdekket ser litt rart ut, men sånn skal en golf 1 se ut..:) eller, kanskje linjene burde vært der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 å, det er felgene sine det ja!:Dkul og clean mod. enig i at bakdekket ser litt rart ut, men sånn skal en golf 1 se ut..:) eller, kanskje linjene burde vært der.. takk for det keshi.. skal ordne det meste i morra jeg..så det blir strøken :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Monovisker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Monovisker! Det må jeg si meg enig i, men jeg vil si et par andre ting også: - Skyggene på hjulene... FIx Fix - Hvis du skal fjerne det ene framsetet, hvorfor har du sofaeon bake? :rolleyes: - Kantete utklipping på noen steder. - Mann ser hvor det mangler noe i griller :) Men, bra bil ;) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 liten update.. monovisker kommer :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 drit fin modd ass! 100% Nice! en av de feteste golf moddene jg har sett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg