hondachris Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 blir det samme type streetmeet som på fmv?? skal ikke kjøre,blir bare og stille ut bilene osv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Jepp, er iallefall det jeg kommer dit for. Snakke med folk etc. Ha det koselig. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 blir det samme type streetmeet som på fmv?? skal ikke kjøre,blir bare og stille ut bilene osv?? Dette kan jo ikke planlegges da. Folk gjør jo det de selv har lyst til... Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 nei nei sant det..men skjønner ikke hvorfor folk gidder å komme på treff for å kjøre hvis de gjør det...det får de gjort hele tidenellers..mer sosialt å snakke/bli kjent med andre mennesker sombrero :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^CcMuZa^ Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 hmm, jeg kommer også denne gangen, men ikke med egen bil angry Siter www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Hva med et nytt streetmeet på smart club i råde den 18 juni kl 20 da?Helga før St.Hans. Er dette en passende dato og klokkeslett? Hørtes bra ut! Er det ikke lurt og lage en ny tråd.? :) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 er kanskje litt lurt det,men jeg vet ikke åssen vi gjør det sombrero Mange som skal på gardermoen til helga el??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 har laget en ny tråd her :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 er kanskje litt lurt det,men jeg vet ikke åssen vi gjør det sombrero Mange som skal på gardermoen til helga el??? hva skjer der til helga, når?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondachris Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 det er visst snakk om no dragrace og no greier :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Bilsports En dag på stripa Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 hmm:)når begynner det? mange fra østfold her som skal innover el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabcab33 Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 http://www.bilsport.se/events/2005/eventet_fakta.php?eventet=Gardermoen&&show=1&&shov=1 Jeg skal oppover i alle fall! :driving Siter -89 Saab 900 Turbo cab. Airflow -94 Saab 9000 CD "AERO" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 likte også den ene colten som var der. var vel ett par der? Den som hadde litt bling bling felger. Og en sånn turteller med shiftlight dekka med chrom. og en japsepotte om jeg husker riktig. noen specs på den? bilder? QUOTE] Colten til Cecilie. Er en 97' model med litt stæsj. Pen dame og pen bil:) mere info kan man finne på http://www.kolaracing.com fy faen, hu var IKKE fin!!! bilen var jo det da. og hu hadde snerten rompe, øø, felger.. (søstra til naboen til dama det der se, så har sett a før gett..) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 18 juni, klokken 20! Be there :D skulle gjerne lagt ut filmen, men har ikke sånn DV kabel, fra camera til pc.. :o Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg