Woundz Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Kommer selvfølgelig jeg! Men hvor hen mener dere er den store asfalten? Etter bensinstasjonen, så kommer det en parkeringsplass på høyre(sand) og venstre(asfalt) side. Er det der, eller går det ann å kjøre lengre inn på plassen ett sted? Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Kommer selvfølgelig jeg!Men hvor hen mener dere er den store asfalten? Etter bensinstasjonen, så kommer det en parkeringsplass på høyre(sand) og venstre(asfalt) side. Er det der, eller går det ann å kjøre lengre inn på plassen ett sted? hadde vært toppen hvis det kom fler fra ndre steder enn østfold.. de som kommer da kommer vel mest sannsynlig på E6 inn i sarpsborg.. og de som ikke vet hvor FMV er, kunne jo da f.eks møtt opp like ved E6 i sarpsborg, og fulgt etter en av oss som vet veien.. f.eks meg, bor i sarp:) bare å sende mail!:) det her blir fett;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 jeg kommer, genial spot, men jeg tror det kjører securitas der hver time er kanskje lurt å varsle grunneier. ja man kan kjøre lengre inn. sett datoen i topicen så blir responsen bedre Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 ved HIØ da eller? er det der det ligger? over brua, til høyre i rundkjøringa? - HIØ er innover der? fiks et kart gutter, ordet er spredd! :titties: :titties: Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Siden ingen andre har lagt ut noe forslag, så prøver jeg. Det har enda ikke vært noe streetmeet i Østfold dette året, og jeg synes det er på høy tid. Dette med å skjule linken for politiet tror jeg ikke funker, da det vil bli vanskelig å markedsføre treffet her. Man risikerer bare at folk ikke ser dette, eller glemmer streetmeetet hvis vi skal skjule planleggingen.Hvis politiet møter opp, får vi bare ta det på sparket, og håpe at de ikke bruker terrorpolitet som de brukte på Lørenskog. Jeg foreslår et streetmeet på FMV ( akkurat der vi var i fjor ) i Fredrikstad, Lørdag den 28 Mai kl. 20.00. Hvis det ikke er planlagt noe annet ekstremt spennende denne kvelden, kan man jo møtes? Bare prøv å kom dere så langt bort fra husene som mulig, ikke alle var så veldig fornøyde når jeg hadde det der sistgang :rolleyes: Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 ved HIØ da eller? er det der det ligger? over brua, til høyre i rundkjøringa? - HIØ er innover der? fiks et kart gutter, ordet er spredd! :titties: :titties: det stemmer det.. kart finner du på en link tidligere i denne tråden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 det stemmer det.. kart finner du på en link tidligere i denne tråden:) my bad (ti tegn) sombrero EDIT: eieren er informert og alle er enige?? er kjipt å møte opp for så å måtte dre igjenn liksom... chicken Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirlanD Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 off topic: Sirland fra Sarp? Eller er jeg helt på jordet nå.. Team Spydeberg kommer. Skal prøve å få med så mange som mulig! Men det ser ikke ut som responsen er helt på topp her da.. Nesten Sarp,men ikke helt... =) Siter MIN RS4: http://www.garaget.org/?car=228540 MIN X R32: http://www.garaget.org/?car=38599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 jeg har fortalt om meetet til alle rånere jeg kjenner pluss noen til,. håper dere gjør det samme, syns det var trasig respons her ja Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 jeg har fortalt om meetet til alle rånere jeg kjenner pluss noen til,. håper dere gjør det samme, syns det var trasig respons her ja ikke alle vet hva bilforumet.net er, men de kommer jo fordi.. det er jo pga vi forteller videre og de videre osv... det kommer nok en del folk, men er det noen som har informert eieren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 I'll be there :D Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 jeg kommer hvis bilen er klar. får med meg 5 biler hvertfall kannsje fler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 Fmv? Er snakk om plassen ved gamle Fredrikstad Mekaniske Verksted? Jeg, pluss en god del andre fra Drammen kommer nok nedover. Streetmeet i Lørenskog gav mersmak:) Vi sees! Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Håper virkelig det kommer en del folk nå ja :) Hadde vært morro... synes da Oslofolka kan kjøre 8 mil de og, er jo mange andre som kjører mye lenger en det for å komme på treff :) nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Hva med å få til noe på smart club i råde da? Må jo ikke på død å pine svi av gummi heller da Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg