KennethA Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hvordan blir jeg kvitt bremser som skriker når jeg bremser. Veldig slitsomt. Har montert nye klosser bak og forran. Orginale. Skriker ikke når jeg bremer hardt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hvordan blir jeg kvitt bremser som skriker når jeg bremser. Veldig slitsomt.Har montert nye klosser bak og forran. Orginale. Skriker ikke når jeg bremer hardt da. Hadde du kobberpasta på klossene dine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Kobberspray. Men hvor på bremsene tar jeg det på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Kobberspray. Men hvor på bremsene tar jeg det på? På klossene, utenpå. (Ikke på den siden mot skivene, men siden imot caliperne.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 På min er det noen tynne metallplater som skal ligge mellom klossene og kalipteren, disse skal hindre hyling. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 kjør på litt cluch&brake cleaner i tillegg. spray på på skive og den delen av klossen som vender mot skive. av med den gamle driten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Hvordan blir jeg kvitt bremser som skriker når jeg bremser. Veldig slitsomt.Har montert nye klosser bak og forran. Orginale. Skriker ikke når jeg bremer hardt da. det du skal gjøre er å ta ut klossene og skrape de litt ujevne mot bakken eller noe.. grunnen til at de skriker er for at de er slitt helt plane... få ujevnheter på de vil de slutte å hyle.. mvh Peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Bare å kjøpe dempeplater det.. Eller dem metallplatene som det snakkes om her... Da er problemet løst da... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agepab Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 (endret) Hei, Jeg har samme greierne som blir beskrevet innledningsvis her. Har akkurat skiftet alle bremseskivene og klossene. Alle 4 bremsene hyler når jeg bremser. Skjelden jeg har hørt det så gale på en bil før. Fikk en kompis som jobber på verksted til å gjøre jobben:shake Må jeg av med bremsklossene igjen for å påføre kobberpasta på baksiden? Evt. hvor mye skal en smørre på? Hva er dette metallplate greierne, evt. hvor får en kjøpt det? Endret Mars 25, 2010 av agepab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg