Gå til innhold

Solfilm og godkjenning?

Ranger emnet


BMWe30 323i

Anbefalte innlegg

Det var det jeg fryktet ja:(

Grunnen til at jeg spurte var at jeg allerede har lagt solfilm på siderutene framme(Den lyseste jeg kunne få tak i)

 

og nå skal det være masse kontroller (til og med 12timerskontroller) på Karmøy i forbindelse med et null-visjon prosjekt og da er det best å ha alt i orden:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lurt å ha sotefilm på siderutene forran. En jeg kjenner hadde det på BMW`n sin og ble stoppa. Da var det mangellapp og opp på tilsynet å vise bilen etter at den var tatt av. Men da gikk dem over HELE bilen for å finne feil. De var så kjipe at dem klaga på at det ene blinklyset blinka litt for sakte eller noe. Bilen er RIMELIG støken, men han fikk med en bra lang liste hjem å lese på..

Konklusjon: Ikke sot vinduene forran.. :rolleyes:

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Er ikke lurt å ha sotefilm på siderutene forran. En jeg kjenner hadde det på BMW`n sin og ble stoppa. Da var det mangellapp og opp på tilsynet å vise bilen etter at den var tatt av. Men da gikk dem over HELE bilen for å finne feil. De var så kjipe at dem klaga på at det ene blinklyset blinka litt for sakte eller noe. Bilen er RIMELIG støken, men han fikk med en bra lang liste hjem å lese på..

Konklusjon: Ikke sot vinduene forran.. :rolleyes:

 

Konkluksjon: ALDRI dra til biltilsynet i tønsberg. Jeg skulle vise bilen min med godkjente hjul også spurte de om bilen min var senka og da var det gjort. Det hele ente med at jeg måtte til skien for å få godkjent bilen. Ikke lett å godkjenne bilen hos noen som ikke gidder se TUV papirene engang. Jeg er sikkert den eneste i norge som har fått en mangellapp der det står at understellet er for stivt på norsk underlag :D :D :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Typhoon_

 

Prøv og kom til Stjørdal du... Jeg skulle godkjenne senkesettet på 740 til mutter'n etter en liten krangel på EU-kontrollen.

Kjøpte bilen i -95 og senkesettet ble montert like etterpå. Har gått greit med EU-kontroller tidligere, men ifjor måtte vi fremlegge godkjenningsbevis.

Senkesettet ble kjøpt på en Volvoforhandler og biltilsynet ville ikke godkjenne det til meg (enda jeg sto med godkjenningspapirer i hånda).

Fatter'n kjørte nedover dagen etterpå og fikk godkjent det med en gang...

 

Så hvis du har "for stivt understell" her oppe så knekker de vel fingrene dine tenker jeg... hehehehe

 

 

"stivt er gøy på bane"

 

Stjørdal er da kjent for å være meget greie å ha med å gjøre, akkurat som Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Typhoon_

 

Hæ???

Hvem i hule heite er det som har sagt det???

Er ikke uten grunn at alle drar til trondheim, lillehammer og godkjenner bilen sin... Stjørdal Biltilsyn = Züke jæwlër

 

Jeg kjenner mange med diverse amerikanere, og noen volvosaker som har vært der for å få godkjent bilene sine.. Har funka greit, og har vært kortere ventetid enn Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pIMp

 

Konkluksjon: ALDRI dra til biltilsynet i tønsberg. Jeg skulle vise bilen min med godkjente hjul også spurte de om bilen min var senka og da var det gjort. Det hele ente med at jeg måtte til skien for å få godkjent bilen. Ikke lett å godkjenne bilen hos noen som ikke gidder se TUV papirene engang. Jeg er sikkert den eneste i norge som har fått en mangellapp der det står at understellet er for stivt på norsk underlag :D :D :D

Ring Vegdirektoratet og fortell problemet og hvordan service du fikk! Vet av erfaring at en korreks derfra kan gjøre underverker når tjenestemenn lager regler selv;)

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår