DaButcher Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 morsom du eller? tror du folk er blinde? det er en ganske stor test bilene skal igjennom før de får lisens.. hehe.. men, men.. b230a, b230e, etc. får du lett for ca. 1500kr +-500kr. en b230a drar vel greit til bilcross. så kan du hive i en bakaksel med feks 4.10 i utveksling? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 haha. tror du bilene i bilcross går dårlig eller? er mange gale folk der ;) folk som har 150++ hk i boblene sine osv. 3.5L boble motor :D Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Offtopic, men men...Man kan også ta innsug og gasser fra B23A eller B230A og bygge den om med dette. Fort gjort, og da blir det forsåvidt en B230A (med unntak av forbrenningskammere og kompresjon). Det er nok den billigste og enkleste måten å få B230K til å bli en i alle fall pålitelig motor. noen par spørsmål til hvis du tar den b230k motoren og byttter insugg og gasser fra en b23a vil den bli daffere da eller blir de det samme. et spr til hva er forskjell på b230k og b230fk denne motoren har jo 135 gamp orginalt hvis jeg har regnet riktig 100kilowatt gange med 1,35 Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 noen par spørsmål til hvis du tar den b230k motoren og byttter insugg og gasser fra en b23a vil den bli daffere da eller blir de det samme.et spr til hva er forskjell på b230k og b230fk denne motoren har jo 135 gamp orginalt hvis jeg har regnet riktig 100kilowatt gange med 1,35 altså.. Forgassermotorer: A, AT (turbo), B (2 x forgassere) og K (elektrisk forgasser, weber passer på manifoil tror jeg) Injectionmotorer E, ET (turbo), F, FT (turbo) og FK (lavtrykks-turbo) Du kunne jo også tenkt på en b234? dvs. 16v motoren.. du får den sikkert for 4.000kr i .se så hiver du vekk balanseaksler og den eksterne oljepumpen. da er du oppe i 160hk tror jeg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 altså.. Forgassermotorer: A, AT (turbo), B (2 x forgassere) og K (elektrisk forgasser, weber passer på manifoil tror jeg) Injectionmotorer E, ET (turbo), F, FT (turbo) og FK (lavtrykks-turbo) Du kunne jo også tenkt på en b234? dvs. 16v motoren.. du får den sikkert for 4.000kr i .se så hiver du vekk balanseaksler og den eksterne oljepumpen. da er du oppe i 160hk tror jeg. detta er økonomi sport.. ikke noe å kaste bort så mye penger for Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 detta er økonomi sport.. ikke noe å kaste bort så mye penger for ja, men jeg svarte hans spørsmål: et spr til hva er forskjell på b230k og b230fk denne motoren har jo 135 gamp orginalt hvis jeg har regnet riktig 100kilowatt gange med 1,35 Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.