sveigamekkar Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg går og lurer på om jeg skal slå til på en opel ascona b til 14000 Men så vet jeg ikke helt om bilen er vert prisen. Eksosen lekker, girkassen er sliten, men det følger med en god en. å så er det jo selfølgelig en del rustsveising og smått som skal til. Det er heller ikke skilter på bilen, Er dette dyrt å få på. Er eu-godkjenningen streng. Og er bilen vert 14000 tusen kroner LINK: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=736401&username= Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg går og lurer på om jeg skal slå til på en opel ascona b til 14000 Men så vet jeg ikke helt om bilen er vert prisen. Eksosen lekker, girkassen er sliten, men det følger med en god en. å så er det jo selfølgelig en del rustsveising og smått som skal til. Det er heller ikke skilter på bilen, Er dette dyrt å få på. Er eu-godkjenningen streng. Og er bilen vert 14000 tusen kroner LINK: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=736401&username= Hadde bilen vært godkjent med skilter hadde den nok vært verdt 14 000, kanskje mer også. men siden den virker såpass uferdig ville jeg ikke betalt det. mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 åssen motor er det i den da? 1,9, 2,0, 2,2i?? Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 åssen motor er det i den da? 1,9, 2,0, 2,2i?? 2,0liter Hvor mye koster det å få skilter på en bil hvis alt er OK??? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 2,0literHvor mye koster det å få skilter på en bil hvis alt er OK??? Tja.. du trenger 1 EU godkjennelse.. ca 450 kr kanskje? Forsikring i orden.. spørs mye på deg, og hvor du bor... Skilter, 5-600 kroner tror eg, vist dei må lage nye.. (er ikkje helt sikker her) og omregistrering, 1500 for den bilen.. vil eg tro.. Synst og huske det var no lignende eg måtte gjennom sist eg kjøpte privat.. Du har vertfall en pekepinne, inntil noen mere drevne hyler inn rettelser! :rolleyes: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Tja.. du trenger 1 EU godkjennelse.. ca 450 kr kanskje?Forsikring i orden.. spørs mye på deg, og hvor du bor... Skilter, 5-600 kroner tror eg, vist dei må lage nye.. (er ikkje helt sikker her) og omregistrering, 1500 for den bilen.. vil eg tro.. Synst og huske det var no lignende eg måtte gjennom sist eg kjøpte privat.. Du har vertfall en pekepinne, inntil noen mere drevne hyler inn rettelser! :rolleyes: + årsavgift ;) Nye skilter koster 480 kroner mener jeg å huske Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 omreg avgift er 1397kr. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg