Gå til innhold

Gromme saker eller hva?

Ranger emnet


PoloDude

Anbefalte innlegg

kan se ut som rieger skjørtene til polo bare satt på bak fram

-Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod-

xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke "engangsgrill" gitteret i fangeren, hadde vært finere med svart. M3-speilene var jo kule i 1997, har jo skjedd en del siden da..............

 

Jeg kjøpt lignende sideskjørt i 1997, trenger jeg si mer. Savner å finne noen fine cleane sideskjørt om dagen

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke "engangsgrill" gitteret i fangeren, hadde vært finere med svart. M3-speilene var jo kule i 1997, har jo skjedd en del siden da..............

 

Jeg kjøpt lignende sideskjørt i 1997, trenger jeg si mer. Savner å finne noen fine cleane sideskjørt om dagen

 

Hadde denne fronten havnet på min lille gule kule skulle den selvf hatt likt gitter som Kamei grillen og et par tåkelys...da hadde den blitt fin...Kan være enige at skjørtene ikke er de fineste......ville ikke valgt disse for å si det slik.

M3 speil syntes jeg er styggt, men passer vel på et slikt bygg.....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår