Cereal Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Kom deg til lege og fysioterapaut.. Så du får konstatert om det er noe galt, for om du blir plaget i ettertid hjelper det ikke så mye å få erstatning og hjelp uten at du har dokumentasjon.. var på sykehus rett etter ulykken..i dag har jeg vært med lege og senere i dag skal jeg ha en tur til fysioterapaut..så jeg rekner med at det meste er dokumentert nå.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 var litt uheldig i går kveld..hvilken bil skal jeg kjøpe nå da? blir det en ny civic? Auda... notin Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaupz Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Auda, det der så ikke bra ut nei. Håper alt står bra til. Jeg kan kanskje være interessert i felgene. Har du noen flere bilder? Hvordan merke er dekkene? Ser at de er 215, har du hatt noen problemer med at det subber? Jeg har samme bil som deg, med 40/40 senking. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 det der må ha vært en jævli syk smell eller så tåler de bilene cirka ingenting! :( Stemmer nok desverre det. Civic kommer veeldig dårlig ut i kollisjonstester... Men etter '96 har den blitt mye bedre. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Auda, det der så ikke bra ut nei. Håper alt står bra til. Jeg kan kanskje være interessert i felgene. Har du noen flere bilder? Hvordan merke er dekkene? Ser at de er 215, har du hatt noen problemer med at det subber? Jeg har samme bil som deg, med 40/40 senking. har ikke flere bilder nei..dekkene er dunlop sp9000..bak gikk det helt greit, ingen subbing...men fremme ble det litt vanskeliger, men var senket mer en 60mm fremme da, er ikke helt sikker på hvor mye men det var originalt 35mm, men så var det kappet 2 ringer... Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 ja! det var ikke no dårlig ide.. kræsje me noen som bryter vikeplikt.. få penger.. klage over ondt i ryggen å VIPS papirer som fritar deg for tvangsarbeidet i det norske "forsvaret" å TATA!! ny bil å fri mann! det var på kanten til genialt.. å det værste er at jeg ikke har tenkt på det sjøl ennå så tusen takk! :) Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Føler med deg, det samme skjedde meg uka før.. En feit kødd som ikke holdt vikeplikten. Han stakk av attpåtil, men fikk bilnr og politiet har tatt'n. Så han blir fotgjenger en stund. Men det suger å kræsje en styla bil. Blir aldri det samme igjen. Skulle utrydda alle som brøyt vikeplikten! Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 ja! det var ikke no dårlig ide.. kræsje me noen som bryter vikeplikt.. få penger.. klage over ondt i ryggen å VIPS papirer som fritar deg for tvangsarbeidet i det norske "forsvaret" å TATA!! ny bil å fri mann! det var på kanten til genialt.. å det værste er at jeg ikke har tenkt på det sjøl ennå så tusen takk! :) vil jo ikke akkurat anbefale dette da.. men du skal vel få lov til å prøve :) Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 ja! det var ikke no dårlig ide.. kræsje me noen som bryter vikeplikt.. få penger.. klage over ondt i ryggen å VIPS papirer som fritar deg for tvangsarbeidet i det norske "forsvaret" å TATA!! ny bil å fri mann! det var på kanten til genialt.. å det værste er at jeg ikke har tenkt på det sjøl ennå så tusen takk! :) kræsjer, får varige skader, blir trygda.. får ikke gjort en dritt med livet. høres fortsatt ut som en god plan? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nonstop Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Honda er vel ikke akkuratt det sikreste man kan kjøpe seg da men. japseplasten er liksom ikke av den beste. men men. de felga!! de vil jeg ha!! er dem slitte? noen skader på dem? trist og se en så pen civic gå dunken. *kondolerer* Siter - Honda Civic HB 97 mod, 1.5i Ls Vtec - i bruk - BMW 520i 85 mod - noen som vil ha delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Han har nok solgt de felgene allerede.. Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 i dag fikk jeg pengene fra forsikringsselskapet også..fikk 45000,- er vel fornøyd med det siden jeg betalte 30000,- for nesten 2 år siden.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Det er sånn det skal være det. men du hadde vel lagt i litt penger i den etter du kjøpte den å da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Juni 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 har faktisk ikke brukt så mye penger på den bilen... eneste jeg har kjøpt er diverse slitedeler sånn som bremser og dekk...aldri vært noen problem med bilen så lenge jeg har hatt den, å bilen hadde gått 260 000km nå.. Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 ikke verst. på 3 biler har jeg brukt 50k + bare i slitedeler jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg