Laaars Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Drifting er jo show... så jeg ser ikke på dette som harry. Om noen kommer på Shell med en sliten 240 og børner rød røyk så jo, DA er det harry. Men for show, nei :D Da er det gøy... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Dette synes jeg blir litt vel harry, men det er jo bare min smak. ;) ser du på harry som dårlig eller bra?? d er vell litt mere harry å vere wannabe street-racer med 1.6 liters passat stasjons vogn?? Min tanke gang da;) Btw: hadde vært rått å se sånne dekk på ruudskogen eller våler en gang i nermeste fremtid sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Er vel ikke noe galt i å være harry, så lenge det er gjennomført :dude: Edit: Til nærmeste moderator.. Hvorfor følger " class="inlineimg" /> etter duden...? dere kan rette opp i det? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Hehe hadde vært fett med selvlysende røyk da... For å toppe harryfaktoren mest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Drifting er jo show... så jeg ser ikke på dette som harry.Om noen kommer på Shell med en sliten 240 og børner rød røyk så jo, DA er det harry. Men for show, nei :D Da er det gøy... Ikke at harry er et negatift ord da. Ialefall ikke i bilsamenheng:) Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Syns røyken bør ihvertfall være samme fargen som bilen.. Cawagrønn bil med cawagrønn røyk.... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Er vel ikke noe galt i å være harry, så lenge det er gjennomført :dude: er d gjennomført da er d ikke lengere harry;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Dette synes jeg blir litt vel harry, men det er jo bare min smak. ;) I Agree, hvorfor ikke sette fyrverkeri på bilen samtidig, og såpebobler med eksos i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 I Agree, hvorfor ikke sette fyrverkeri på bilen samtidig, og såpebobler med eksos i. Den med såpebobler var ikke dum... Så går eksosen høyt opp før den slippes ut i det fri... Kan jo løse problemet med eksoståke over store byer. I tillegg lage no kjempevifter så de blåser over til Russland eller no ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2005 Disse dekkene er jo beregnet som showbruk.. Og om folk på gata begynner å kjøre med sånner dekk vil det jo si at de må burne og herje hele tiden, dette liker ikke Norge.. Så OM disse dekkene kommer til Norge blir de nok uansett veldig vanskelige å få tak i, med mindre du er drifter av noe slags sort :P Selv syntes jeg dekkene hadde vært morro å se på ett drifteløp, men eller var det ikke helt min smak :P Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 det er ikke bare HARRY men det er så jævlig FJORTIS også... blir bare flau over å ha riskoker når jeg ser noe sånt.. Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juni 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2005 I Agree, hvorfor ikke sette fyrverkeri på bilen samtidig, og såpebobler med eksos i. Det finnes jo.... Sammen med flamethrowers, Hydraulikk, luftfjæring, neonlys, og alle andre harry ting til bil... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg