Gå til innhold

Kvinner og bil ( huff )

Ranger emnet


Jens

Anbefalte innlegg

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har du bare lite intelligens om du tror 2 bolter holder da.. men du burde kanskje ikke tipse folk til å skru fast alle 4 boltene,når jeg har f.eks 5 :) greit, skal ikke være vrang! hehe.. men er så teit at så mange guttet tror vi jenter ikke kan noe som helst..

he he vi gutter har vel og krasjet på grunn av over mot i traffiken.. for er vokst opp med bare kusiner og de kjører som faen med sooter bil og ms,tror hun ene var oppe i over 270, så noen er flinke,men de er som regel intresert for bil tror jeg.. og husk dama til solberg vant jo rally løp i norge over alle gutta,....:) men mye kvinnfolk som ikke burde hatt lappen og noen menn :chevy

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjelder vel alle? De som er bilinteresserte vet mer om bil og gjør dermed ikke de samme feilene som de som bare setter seg inn i bilen og kjører, og setter opp lyden på anlegget om de hører noen merkelige lyder fra motoren..

Tror egentlig det er litt vanskelig å diskutere dette temaet for man blir så subjektiv.. Jeg er iallefall enig i at det er mange kvinner som ikke burde hatt lappen, og mange menn :P

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er kult at damer og kankjøre fetebiler nå..mangfold heter det vel,men lo godt da jeg så bildet av han som hadde lånt ut opelen sin,rett i grøfta he he off lo så e grein,men for å legge til en historie.. hadde kjøpt corvetta mi og kommet hjem til byen,inn og handlet burger på senteret der jeg bor..kjørt fra oslo( bråker litt) så sliten og så kommer jeg ut med burgeren min og ser ei dame i sia på corvetta mi..vært hjemme i 5 min, da hatet jeg kvinn folk he he, tok nr og sa det var best vi pratet i morra .. for når jeg spør hva som skjedde,,eg pleier alltid å svinge sånn når eg står her, og gått bra før ,så eg vet ikke.. hva faen,bilen min er jo 4,55 lang og hun kjørte en liten diathsu.. men hun gjorde opp for seg.. men er faktigst 3 til som har rygget i den eller bulket denn med døren og det var menn,en i fylla da men.. ikke mitt år 2004,he he

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde bare blitt fratat lappen på stedet ..

er like farlig å kjøre for sakte som for fort.,..

er bare årsaken som er forskjellige

ENIG :)

Faen så irritert jeg blir på folk som skal ligge helt til venstre på 2-3 felts vei å holde DØNN på fartsgrensa. Noen nekter å flytte seg selv om jeg tuter. Sikkert bare onde rett igjennom!

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåten om hvorfor prosent andelen av kvinner med lappen som er RÆVA sjåfører, er mye høyere i forhold til menn, kan forklares ganske enkelt. Vi kan ha en håndsopprekkning her inne:

 

Alle som sugde på noe for å få lappen, rekk opp hånda.

det der ble vel litt usaklig? jeg har f*** meg ikke sugd på noe som helst for å få lappen.. Jeg hadde 3 kjøretimer, sto første gang på både teori og oppkjøring. hvorfor? kanskje fordi jeg er en dyktig sjåfør? noen sinne tenkt på det? *grr* deg kunne jeg bitt ganske hardt merker jeg!!

1999 -Audi tt 1,8 turbo

1988 -Audi 100 2,3l (til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåten om hvorfor prosent andelen av kvinner med lappen som er RÆVA sjåfører, er mye høyere i forhold til menn, kan forklares ganske enkelt. Vi kan ha en håndsopprekkning her inne:

 

Alle som sugde på noe for å få lappen, rekk opp hånda.

kan ikke se om du har bil, så du klarte ikke suge jobben du da.. saklig du.. :hammer

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåten om hvorfor prosent andelen av kvinner med lappen som er RÆVA sjåfører, er mye høyere i forhold til menn, kan forklares ganske enkelt. Vi kan ha en håndsopprekkning her inne:

 

Alle som sugde på noe for å få lappen, rekk opp hånda.

 

aldri lest et så usaklig og barnslig sitat på lenge. voks opp a.. er jo barnehagenivå dette her. gidder ikke å kommentere det du skrev engang, bare rister på hodet av hvor umoden du må være... skjerp deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest håpløse jeg har vært borti på en LANG stund skjedde på Mandag.

Jeg kjøpte meg ny bil for 14 dager siden. På mandag skulle jeg kjøre ut av parkeringshuset på jobben, det samme skulle en kollega av meg men han kjørte bak meg. Er fullt av betongsøyler der man kjører ut og jeg måtte stoppe for å rygge da jeg ikke klarte svingen ved utkjøringen(kom i litt for spiss vinkel). MEN kollegaen min ser ikke at jeg stopper, selv om det er ganske mørkt der og bremselysene mine lyste opp hele rommet, han var nemlig for opptatt med å skrive sms. Så han smalt rett i ræva på meg. HURRA. Kommentaren hans når jeg gikk ut av bilen og spurte hva i helvete han holdt på med var: jeg trodde du kjørte jeg... Så det er ikke bare kvinner som er udugelige ass.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår