Ulti_Man Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Satt og surfa over tv kanalene før jeg skulle legge meg, Så kom jeg inn på tv romerike, der hadde de et bilprogram som het auto tema, en sinnsykt dårlig etterligning av Autofil.. Det skinte igjennom at programlederen hadde Jan Erik Larssen som idol, men var langt unna å komme i nærheten engang. En mer tam og livløs programleder skal man lete lenge etter.. Blir vel egentlig mer et program man skal se når man er i et dårlig humør, for å lysne opp hverdagen.. Siter Fighting for peace is like fucking for virginity!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Auto Tema må være det eneste bilprogrammet som er dårligere en Autofil. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Tja... vi har jo Turbo på Discovery, da... :D "...and the Baleno really drives beautifully!" :rolleyes: Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Mulig det er det samme, men det er ihvertfall noe lignende på TVinnlandet Oppland/Hedemark. Husker ikke en gang hva det heter... Programmet er forferdelig dårlig! Hvorvidt en Skrusuki Liana har veldesignede koppeholdere er totalt uinteressant, og sammenligne kvaliteten med biler som koster 3 og 4 ganger så mye er jo helt på trynet. Autofeil blir virkelig "bra" i forhold. :rolleyes: Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Originally posted by Ulti_Man Satt og surfa over tv kanalene før jeg skulle legge meg, Så kom jeg inn på tv romerike, der hadde de et bilprogram som het auto tema, en sinnsykt dårlig etterligning av Autofil.. Det skinte igjennom at programlederen hadde Jan Erik Larssen som idol, men var langt unna å komme i nærheten engang. En mer tam og livløs programleder skal man lete lenge etter.. Blir vel egentlig mer et program man skal se når man er i et dårlig humør, for å lysne opp hverdagen.. Du mener selvsagt programmet Autofil prøver å kopiere ja.. Såvidt jeg husker kom vel Autotema på lufta før Autofil. De stiller i omtrent samme klasse kvalitetsmessig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Så på dette programmet selv igår. Var tragisk dårlig ja. Men de prøver hvertfall! Flere bilprogrammer er jo bare bra! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Det der Autotema det samme som Bildilla? Tror det er Tv romerike som lager det. Helt tragiske greier ass:op :op Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 ja, bildilla het det. Da er det sikkert det samme. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg