Bobbysucks Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 må liksom kvele motoren nesten..eller gi noen gass-puff. delene ligger til tørking nå..monteres litt senere Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Det hjalp ikke, men den ble fin og ren! Motoen gasser fortsatt selv, og det er ikke bra... Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 vist du må trykke pedalen ut fra baksiden . må det jo forhåpentligvis være treig wire /pedal eller spejeld elelrnoe . ellers e det litt rart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 det er "godt" å høre at det er flere som har samme problem som meg... men.. vi må jo finne ut hva som er gale her!!!! spørsmål: KAN det være at det f.eks. lekker bensin en plass? Og i den sammenheng TROR motoren at det får mere bensin enn den bruker og dermed pusher inn mere luft enn nødvendig? Og DETTE gir den karakteristiske rusingen av motoren??????? Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mai 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 noen mekanikere her som kan svare?? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Sliter med det samme på min. Tror det er bryteren for tomgang på gassjeldet som kødder. Har ikke fått sjekket. Denne løsner vistnokk fra stålet i noen tilfeller. Ellers har jeg tro på vakum lekasje et eller annet sted. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 det er "godt" å høre at det er flere som har samme problem som meg... men.. vi må jo finne ut hva som er gale her!!!! spørsmål: KAN det være at det f.eks. lekker bensin en plass? Og i den sammenheng TROR motoren at det får mere bensin enn den bruker og dermed pusher inn mere luft enn nødvendig? Og DETTE gir den karakteristiske rusingen av motoren??????? Er tvilsomt bensinlekasje.. heller at den suger falsk luft en plass... Prøv å koble av isv (når motor er av) og start bilen for å se om den er lik. det kan også være tomgangs bryteren som nevnt her i tråden. Eller det kan være defekt isv Blå temp sensor, sjelden den har slike symtomer men det kan forekomme Men jeg holder en knapp på falsk luft.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Hva er det? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 isv er tomgangsregulatoren Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Skal jeg koble den av? hmmm... hva med alle gummislangene? skal dem ligge løst? Tror jeg beveger meg inn på et felt jeg ikke liker her... Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Dra slangen fra tomgangs regulatoren av nede på returrøret. Hold forran hullet ( hvis det går uten at bilen stopper ) å let etter vakumlekasjer da. ( pass deg litt da den suger meget bra vakum ) Fant ikke noe lekasje på min. Når denne slangen er av - hør om suge lyden fra røret forandrer seg når turtallet forandrer seg ( hvis den svinger ) gjør det det så er det noe som gjør at isv får signal om å åpne. Har ikke fått prøvd enda , men tror faktisk det var blå temp stik på min. ( skifet men ikke prøvd bilen ). Noen som vet hva annet som gir isv en signal om å åpne ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 tror eg lar andre skal få slippe til under panseret.. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Nå har jeg renset tomgangsregulatoren i whitesprit som nevnt tidligere her i tråden. Har kun vært ute en liten tur med den siden, men det ser lovende ut hittil.... [skal på en prøvetur til snart, håper den er like fin som ved forrige test] ;) Bryteren, som sitter på gasspjeldet er det ikke. Den har jeg skiftet [en "full gass" bryter og en "ingen gass" bryter... det var noa ala samma problemene når jeg skiftet dem, og den gangen hjalp det å skifte bryter. Den blåe temp sensoren har jeg også prøvd å skifte, uten hell der. Håper at det hjalp å rense tomgangsregulatoren, men tror kanskje jeg skal gå over å skifte alle vakumslangene, bare for å være sikker. ;) Takk for gode svar Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Skal jeg koble den av? hmmm... hva med alle gummislangene? skal dem ligge løst?Tror jeg beveger meg inn på et felt jeg ikke liker her... Det som ble ment ved å koble den av er å ta av ledningsklipset som sitter på enden av den. Ikke ta av slangene... Tar du av ledningsklipset så merker du om det blir noen forskjell da... I mitt tilfelle gikk motoren bedre uten tomgangsregulatoren innkoblet. Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Tenkte dem kunne snuse under panseret når de likevell skal bytte alle løfterene... Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg