Gå til innhold

Disk. om bremser: er tromler nok på 270 hk ?

Ranger emnet


Överladdaren

Anbefalte innlegg

Originally posted by Essex

 

ser ikke ut som det blir folksomt med deltagere fra bilforumet.net uansett da så ;)

 

Jeg kommer!! Det spiller da liten rolle om det er en kranglefant som arrangerer! Det var bra i fjor, og jeg er relativt trygg på at det blir bra i år! Får bare håpe det ikke blir så alt for mye biler.

 

Men til topic: Skal man ha noen sjans til å kjøre fort på bane, må bremsene være bra, det er det ingen tvil om. Sier man noe annet har man ikke prøvd. Det er stor forskjell på å kjøre hardt rundt en bane og å kjøre fort på veien.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Hopless

RDL: du har kjørt bilcross og jeg kjører pizza, så vi har nok like gode kjøre skills....

Alle kan kjøre fort på motorvei, er jo bare å stå i ramma, at du er bedre en søstra mi i poloen er sikkert, men det finnes mange dyktige folk, og det er sikkert mange her på forumet som har bra peil på å kjøre bil.

Og ALLE her bremser med motoren når dere bremser ned vel?

trodde man lærte slikt i barnehagen jeg...

 

Ideal: NIIICE avartar.

 

Moderatorene: for all del ikke ødelegg en artig diskusjon

 

Altså... JA hvem som helst kan kjøre fort på motorvei. men jeg får jo faen meg pes for ALT jeg sier. og jeg syns at folk bare skal drite i å rakke ned på meg. for det er nemlig DERES grunn til at jeg er slik. dere kritiserer jeg forsvarer meg selv. dere begynner å rakke nedpå enda mere. jeg begynner med munnbruk!... SÅ har vi tilslutt 20stk som har missforstått hele pointet med diskusjonen og ENDA en gang så faller jeg ut som en idiot i deres øyne. for å si det mildt. jeg gir FAEN i hva dere syns... jeg er slik på internett som jeg er irl. og jeg er ikke den som kjemper fo rå være populær hos andre. jeg har mine meninger og jeg står for det jeg sier,... har du noe imot det?.. GJØR NOE MED DET!...

 

jeg kan garantere at halvparten av dere som er her som virker så jævli bårkjekke på nettet faen ikke hadde baller nokk ti lå stå for det dere sier til meg her... såfall har jeg lyst til å se det!...

 

Anyways.... er ikke dere færri ennå med disk ang disse bremse grejene?. for jeg begynner å gå lei av å igjenta meg selv konstant!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det nok !

 

Jeg går ut fra at de som har orket å lese alt dette våset har lagt seg opp en mening om hvor lite tilpasningsdyktige og sosialt tilbakestående enkelte mennesker kan være. Tolk budskapet i deres poster deretter for fremtiden.

 

*lock*

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår