ss242 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Noen som kan gi noen tips om ting å tenke på for at dette skal gå smertefritt? Har jo gjort det en del ganger før, men aldri på en BMW. Er en 87 med 2,7eta. Er girkassa enkel og grei å løsne fra blokka? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Du slipper ned hele forstillinga og drar ut motoren med girkasse. Det er ganske fort gjort :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ok, enklere det enn å heise den opp? Må vel i så fall av med panser også da. Får vel tenke ut en måte å få bilen høyt nok opp på da, ikke så enkelt uten en skikkelig garasje :rolleyes: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Du klarer å løfte bilen hvis du er 4 stk. Dette er mye enkele på min bil med m5 motor. Har du god plass vil det kanskje være lettere å ta motoren opp. Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Kan jo egentlig bruke elefantjekken til å løfte bilen med også, så da burde det gå greit. Skal lakkere motorrommet også, så det er vel like greit å ta ut kassa også. Går ikke bare å løsne forstillinga, for så å jekke opp bilen. Slik at motoren fortsatt sitter igjen på bærebrua? Eller var det slik du mente først? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Det var det jeg mente :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Ok, da har jeg en slagplan;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg