Gå til innhold

endelig fikk jeg den:D

Ranger emnet

dinge

Anbefalte innlegg

• Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

hmmm!

det er sikkert bare jeg som er litt rar, men jeg synes rett og slett de gti 8v motorene dra utrolig dårlig! er det kanskje bare en uvane fra andre biler som kanskje har litt mer drag! well

hva får man ut av de motorene?uten turbo da seff. er altfor dyrt til lommeboka mi!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, du skulle gådd for en litt annen gulfarge synes jeg.. Ser så 'sliten' ut den du har nå.. Kanskje noe mer likt den oransje i bynnelsen.. Også skulle du ha hatt mindre gummi på de felga som står på bilen nå.. Ikke bytt til de siste felgene hvertfall.. Kanskje lakkert de andre felgene i vanlig farge igjen..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, du skulle gådd for en litt annen gulfarge synes jeg.. Ser så 'sliten' ut den du har nå.. Kanskje noe mer likt den oransje i bynnelsen.. Også skulle du ha hatt mindre gummi på de felga som står på bilen nå.. Ikke bytt til de siste felgene hvertfall.. Kanskje lakkert de andre felgene i vanlig farge igjen..

mm!er jo noen tanker det!

det skal nok lakkes en gang,men når det skjer er det ingen som vet.hehe,

mindre gummi kommer etterhvert. beholder og de felgene som står på nå og!:)

har de andre bare som sånn skift hvis jeg vil ha en liten forandring:P

og de felgene som står på kommer til og bli lakket oppigjen! om de skal fortsette og være gule vet jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kanskje det!!

hadde vært gøy:D

men det er litt og gjøre skal jeg ha no krom da!

hvor for jeg kjøpt sånne fangere!?

kanskje jeg skal gjøre en lite old-school ut av den:D hehe

må vel nesten ha et annet interiør og da:(

Neineinei!! Ikke forsøk med noe ållddskuuul her: Du har en bil i rett farge og med rette felger (ATS) til å lage den perfekte tidlig 90-tallsstuka tyskerbil (kan bli enda bedre om du skaffer deg et sett 8X13 ATS til å ha bak. Foran er det klønete å få plass, selv om det går med litt godvilje, gewinde og valsing/omsveising av hjulbue). Ettersom dette er en original GTI bør den få lov til å se ut som en Pirelli-GTI: Dvs. med lakka speilhus (har du) og dellakka fangere (har du foran, men finishen er vel ikke helt på topp). Om du maler felgene gule eller svarte i senter (med polerte kanter og kontrastflater i stjerna) er opp til deg selv. Jeg ville valgt svart.

Interiøret ville jeg beholdt, men fått tak i Schroth-belter som jeg ville festa i øvre festepunkt bak (og plukka ut de originale beltene bak).

Ser senere i tråden at du lurer på hvordan å hente ut mer ork. Med Audi-gasspjeld og styretrykksregulator drar den merkbart bedre over hele registeret. En utførlig "bruksanvisning" finner du her:D. Rakriste har til og med vært så elskverdig og posta bilder, så dette er det umulig å ikke få til. Kost gjerne på deg ny pakning mellom gasspjeld og innsug:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=64466&highlight=audi+gasspjeld

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei!! Ikke forsøk med noe ållddskuuul her: Du har en bil i rett farge og med rette felger (ATS) til å lage den perfekte tidlig 90-tallsstuka tyskerbil (kan bli enda bedre om du skaffer deg et sett 8X13 ATS til å ha bak. Foran er det klønete å få plass, selv om det går med litt godvilje, gewinde og valsing/omsveising av hjulbue). Ettersom dette er en original GTI bør den få lov til å se ut som en Pirelli-GTI: Dvs. med lakka speilhus (har du) og dellakka fangere (har du foran, men finishen er vel ikke helt på topp). Om du maler felgene gule eller svarte i senter (med polerte kanter og kontrastflater i stjerna) er opp til deg selv. Jeg ville valgt svart.

Interiøret ville jeg beholdt, men fått tak i Schroth-belter som jeg ville festa i øvre festepunkt bak (og plukka ut de originale beltene bak).

Ser senere i tråden at du lurer på hvordan å hente ut mer ork. Med Audi-gasspjeld og styretrykksregulator drar den merkbart bedre over hele registeret. En utførlig "bruksanvisning" finner du her:D. Rakriste har til og med vært så elskverdig og posta bilder, så dette er det umulig å ikke få til. Kost gjerne på deg ny pakning mellom gasspjeld og innsug:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=64466&highlight=audi+gasspjeld

tusen takk! det var en genial ide! takker for hjelpen!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider