Gå til innhold

golf 1 gti til salgs

Ranger emnet

Jokemasta

Anbefalte innlegg

Oppusningsobjekt\prosjekt\bruksbil(med litt utbedringer)

Golf 1 gti selges, årsavgift betalt, skulle vært til eu godkjenning før utgangen av april.

Bilen går ikke akkuratt for øyeblikket pga av den bare lader en gang i blant + at den ikke går på tomgang, stopper med en gang jeg går av gassen, sikkert bare litt finjustering av blandingen.

Den har rullet 307000(så vidt innkjørt )

Bilen har noe overflate rust og er ikke så fin i lakken grunnet dårlig pussing av undertegnede , bremser og hjuloppheng skal være bra(Trur jeg ) mye bra deler på denne bilen, og burde være et bra utgangspunkt for et einzer prosjekt.

Selges med rød og sort rabbit interiør

Bilen selges med tungt hjerte pga av jeg ikke har tid og plass til å gi den den omsorgen den fortjener, send sms\ring etter 1530 eller send en mail

haster !!

mangler som jeg vet om:

-Uorginalt speedo(måtte bytte det orginale med computer pga av at tripteller streika)

-Rabbit interiør(en tidligere eier har bytta ut det ordentlige gti interiøret med rabbit interiør)

-Skulle vært eu godkjent før utgangen av april

-Lader bare en gang i blant

-går ikke på tomgang

-overflate rust grunnet dårlig lakkerings jobb i fjord

-mulig hull i potta

positive sider(ja det finnes faktisk noen )

- Veldig bra komp på motoren(testet den for litt siden, jevn og fin)

-alt i trommler bak og nye klosser forran ble ordnet november i fjord

- trur hjuloppheng skal være bra, er ikke sikker på alt av foringer, men dempere og fjærer er ok+

- utrolig artig bil å kjøre når den går som den skal

er en fin bruksbil hvis man er villig til å invistere noen timer med mekking på den

selges på grunn av plass mangel og på grunn av jeg mangler egenskapen til å skru på denne bilen selv å er lei av å mase på kompiser

bilen selges for 5 høvdinger (5000 kr)

nås på telefon 41546556 etter kl 1530 eller sms som jeg svarer på så fort som mulig eller på mail Jokemasta@c2i.net

Har prøvd å ramse opp alt jeg kan komme på av problemer, finner jeg mer adder jeg med en gang, er ikke interisert i å lure folk azzå

bilder kan sendes på mail, har ikke noe sted å legge de ut

også noen bilder her :

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=746415

VW Golf MK1 GTi 1983 mod(endelig mk1 igjen :D)

BMW e34 520i 24v 1995 mod

(x)Mercedes Benz 190 E 2,0L 1990 mod

(X) VW Golf MK1 GTi 1,8L 1983 mod(Savner deg allerede Jenta mi :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å løpe og kjøpe, gutter og jenter! Hele og komplette Einser GTI'er vokser ikke på trær.

Med Saab 900i-biter blir sikkert motoren frisk som en fisk igjen.

I værste fall (om karossen skulle vise seg å være pillråtten) har dere en komplett, fungerende, delebil så dere kan bygge om en ikke-GTI (men råten ser ut til å holde seg innenfor det akseptable på denne bilen).

Synd jeg allerede har nok biler. Hvis ikke hadde du fått besøk av en Einser en av de nærmeste dagene.....

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å løpe å kjøpe ja,

Skulle gjerne hatt bilen selv, men har desverre ikke noe sted å ha den stående :(

sikker på at du ikke har plass til en bil til da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da skjønner jeg ;)

er faktisk overrasket over at ingen vil ha bilen, de får den jo i realiteten for 2200 kroner, årsavgift er jo betalt,

men den har jo bare ligget ute i to dager da, får vente å se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Joda.. Jeg vil ha den.. Men tør ikke å si jeg skal kjøpe før juni er her... Ferie-skatt-extravakter... Så jeg står på gjerdet og vipper :) Sikkert mange andre som har det på samme måte....

Prøv igjen i juni/juli. Da blir den nok solgt...

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider