Dozer Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Er det noen her inne som sitter på gode data og tegninger/bilder/forklaringer på ombygging av Audi Coupe fra 2,3l til 2,2t? Planer om å bytte ut 174 hester`n med en S-motor. Håper at det er noen som kan dele sine erfaringer både positive og negative. Jeg er også ute etter hva som må gjøres for å få bilen godkjent av Biltilsynet Håper på svar!!! Siter 1992 Audi S2 2000 VW BORA 1.9 TDI x 1986 VW GOLF 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 hør på biltilsynet før du i det hele tatt vurderer.. ene dagen er alt greit, andre dager så får du beskjed om at det er "bare å glemme, turbo ombygninger blir ikke godkjent" :rolleyes: Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dozer Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det er noe som allerede er tatt med i betraktningen. Jeg er ikke interessert i om hva biltilsynet sier den ene eller den andre dagen, det jeg lurer på er om noen har gått denne stien før ( og det veit jeg det er), og det er disse jeg håper kan dele litt av sine erfaringer med meg!! Siter 1992 Audi S2 2000 VW BORA 1.9 TDI x 1986 VW GOLF 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 send en søknad til biltilsyne, med forklaring på hva du skal gjøre og legg ved eventuelt papirer... da for du en skriftelig tilbakemelding som du kan vise fram ved godkjenning. Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Er det noen her inne som sitter på gode data og tegninger/bilder/forklaringer på ombygging av Audi Coupe fra 2,3l til 2,2t? Planer om å bytte ut 174 hester`n med en S-motor. Håper at det er noen som kan dele sine erfaringer både positive og negative. Jeg er også ute etter hva som må gjøres for å få bilen godkjent av Biltilsynet Håper på svar!!! selger du gamlemotoren da..? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg