Tufte & toyota Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 er kun litt demobrukt i et par uker. helt strøken, uten riper. 4x100w og max 2400w. crom utførelse på toppdekslene. nypris 6990.- selges 3500.- eller høystbydene 97527116 ps! vet det er i feil tråd, men ettersom kjøp og salg tråden ikke er åpen, så er denne det, vel...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 selges for 3000.- om du er kjapp. eller innbytte av ok ting eller tang som folk har brukt for...... (damer går greit) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 viss du ikke vet det så er det en egen kjøp og salg avdeling. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 det vet jeg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 det vet jeg..... ...men du tror det er større mulighet for å få byttet til seg damer her? :rolleyes: Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Du har pm! Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 det vet jeg..... Hva er grunn til at du selger den? Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 at jeg har hjulpet en kompis med å bygge litt stereo i bilen hans og fikk den forsterkeren som betaling for hjelpa,. jeg har det jeg trenger av lyd i bil og tenkte at istedenfor å la den ligge, så er den da til salgs. hadde jeg ikke hatt noe lyd i bilen min,så hadde den blitt montert inn i Toyota'n ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tufte & toyota Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 den blir sendt i morgen. så da kan dere andre bare angre!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg