Gå til innhold

Mitt nye prosjekt , Galant VR4


Awex

Anbefalte innlegg

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by MrHappy

Du Awex... kan ikke du ta og legge ut noen bilder av buret i den nye bilen din??:rolleyes: :D :D :D ;) ;)

 

Evt. kan han ta noen bilder av bilen rundt det nye buret sitt. :D

 

Mere motor bilder! :) Og noen specs ja.

 

aWeX er veldig hemmelighets-full... jeg har hørt det er 700hk+++++++ i bilen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg fikk strenge instrukser fra G-Rallye om å ta masse bilder av buret, da han skal bygge bur i bilen sin snart. Han trente vel noen tips stakkar :)

 

Det var så jævli mørkt dere nede i natt, så det var liksom ikke vits å ta bilder av bilen. Skal ned å skru nå, så jeg får heller ta litt bilder i løpet av dagen.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg skal forsøke å komme med litt specs.

 

Motoren er en 4g63, samme motor som står i f.eks Eclipse og Lancer EVO. I den vanlige utgaven utvikler den 220 hk (i think), men utgaven jeg har er en EVO-utgave med større turbo, større dyser, ventilert panser og sikkert en del andre ting.Denne skal yte 260 hk, men jeg er ikke helt sikker på dette. Jeg har ikke funnet noen steder på nett der jeg finner skikkelig informasjon om denne bilen, men jeg leter jo hverdag, så jeg finner vel noe etterhvert.

 

Hjernen skal være mappet om så bilen kan kjøres på en form for bensintilsetning (telyen, etylen eller noe), som skal muliggjøre høyere ladetrykk. Bilen skal være målt til 321 hk med bensintilsetningen. Jeg fikk med en del liter av dette selv, men jeg tviler på at jeg kommer til å bruke det. Understellet er fra Proflex, og dette er høydejusterbart, samt at det har justerbar compression og rebound.

 

 

På gang:

Ny eksosmanifold

Ny turbo (får den i løpet av noen dager)

3" Eksos med 1 bakdemper

Ny intercooler

Alle rør til\fra turbo skal byttes til alu-rør

 

forhåpentligvis får jeg råd til nye stempel\råder også, men først skal jeg åpne motoren å se hvordan ting står til der inne.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår