Gå til innhold

Rudskogen 03/05-05

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

NSK har fine treff på Rudskogen med mye hyggelige folk, har vært på 3 av de, skal få med meg flere i år.

 

 

Japp,MEN, alltid et men......de er ikke så lettslupne på drifting/leking :(

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste Norsk Sportsvognklubb:

Det her er vel ikke et rent bane treff.. men..:

3. september CLASSIC & SPORTSCAR MEETING! Det har aldri vært gjort før i Norge. Men det kommer til å skje igjen. En dag i året hvor nye og gamle sportsvogner, av alle typer og merker møtes. Sammen med alt som kan rulle og gå med betegnelsen klassiske biler. Men dette blir ikke bare en mønstring av entusiastbiler. Det blir fullt race. Historisk, med klassiske dueller mellom GT- og standardbiler. Roadsport, med nye og eldre sportsvogner, skjermkant mot skjermkant. Og Porsche Club Racing, med klassiske elvere og de nyeste og feteste. Vil du prøve deg selv på banen med din egen bil, vil den også stå til din disposisjon. Dette blir et møte av dimensjoner, med hyggelige mennesker, gromme biler, litt marked og underholdning. Dagen du allerede nå skal merke av i kalenderen. Lørdag 3. september 2005. På Rudskogen Motorsenter ved Rakkestad. Med eller uten bil. En høytidsdag dette året. Velkommen! Arrangør: Norsk Sportsvogn Klubb.

 

Dette høres utrolig bra ut.

Jeg kommer garantert.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp,MEN, alltid et men......de er ikke så lettslupne på drifting/leking :(

 

Sant det, men jeg kan være griphore for en dag for å få testa redskapen litt. Mange spennende og spesielle biler på dette treffet, som gjør det verdt å møte opp. I fjor fikk jeg sladda masse på det første treffet hvor det var litt få biler. På det andre treffet var det litt flere biler, så da var de litt strengere, greit når det er mange biler utpå samtidig.

 

Sånn ellers så syns jeg ikke det er noe sikrere å kjøre på bane når alle kjører grip, går jo vanvittig fort noen ganger og bremselengder og alt øker.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meninga dems er å kjøre idealspor, altså mest effektivt.

 

Japp, akkurat. Og drifting spora er ikke altid like effektive. Det heter sportsvognklubb, ikke driftvognklubb

:rolleyes: doh

 

:)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm der ja det tok sin tid, måtte bare laste ned ps på nytt og sant så jeg fikk resiza bildene og litt sant. det finnes ikke bra bilder, men synes de er bedre enn ikke noe da. http://photobucket.com/albums/v237/Torkel/Bilmekaniker/

 

ps. si ifra om dere trenger passord

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår