Gå til innhold

Rudskogen 03/05-05

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempetakk til Bauda for nok en supert treff. Selv med 90 betalende biler på banen var ikke ventetiden lenger enn man kan tåle. Gleder meg til neste gang!

 

Har noen bilder eller film av 528TIC CSL'en til Arve B og meg? Dvs den blå E28'n med Castrol-klistremerker. Dette var vår første ordentlige test etter at den ble skrudd sammen, og den fungerte over enhver forventning. Da vi fikk fiklet litt mer tenningen, skrudd opp bensintrykket til 6,5 bar og tettet en vakuumlekkasje fungerte den prikkfritt. Til neste gang skal bilen ha fått nye stoler og nytt understell...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetakk til Bauda for nok en supert treff. Selv med 90 betalende biler på banen var ikke ventetiden lenger enn man kan tåle. Gleder meg til neste gang!

 

Har noen bilder eller film av 528TIC CSL'en til Arve B og meg? Dvs den blå E28'n med Castrol-klistremerker. Dette var vår første ordentlige test etter at den ble skrudd sammen, og den fungerte over enhver forventning. Da vi fikk fiklet litt mer tenningen, skrudd opp bensintrykket til 6,5 bar og tettet en vakuumlekkasje fungerte den prikkfritt. Til neste gang skal bilen ha fått nye stoler og nytt understell...

 

Har en del bilder, legger opp senere :)

 

Var veldig bra treff ja, bra oppmøte og mye fete biler :)

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sikkert nok av folk som har bilder av min litt uheldige parkering nede i bekken...

 

Dæven, når skjedde dette, mener det var deg jeg så uti sandfella nedenfor go-kartbanen rundt kvart over åtte, men du var jo ikke på langt nær så langt uti der...

 

Skjedde dette tidlig på kvelden eller?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, når skjedde dette, mener det var deg jeg så uti sandfella nedenfor go-kartbanen rundt kvart over åtte, men du var jo ikke på langt nær så langt uti der...

 

Skjedde dette tidlig på kvelden eller?

 

Hei.

 

Var ikke det en Manta da?

 

Kjempekult opplegg ! Stooooooooooooooooooooor takk til arrangøren.

 

Fikk gjort en god jobb med å brenne opp dekk og bensin. Kjørte på Corden hjem (*-hompe-hompe, ha-ha ! ) ALDRI MERE "KINGSTAR"-dekk ! angry :)

 

Brant opp bremsene på første passet, og etter det ble det mye brei-kjøring. (-slite dekk istedenfor bremser). Gøy å stille opp GT-R på asfalt.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Var ikke det en Manta da?

 

Kjempekult opplegg ! Stooooooooooooooooooooor takk til arrangøren.

 

Fikk gjort en god jobb med å brenne opp dekk og bensin. Kjørte på Corden hjem (*-hompe-hompe, ha-ha ! ) ALDRI MERE "KINGSTAR"-dekk ! angry :)

 

Brant opp bremsene på første passet, og etter det ble det mye brei-kjøring. (-slite dekk istedenfor bremser). Gøy å stille opp GT-R på asfalt.

 

mvh

 

Jo, lurte på om det ikke var mantaen også, men du veit, begynner å bli gammal, ser litt dårlig på avstand veit du ;) ER ikke så greit på 2-300 meters avstand, konstanterte bare at det var en rød bil :) Fornærmer kanskje 200sx eierene her, men siluetten er jo litt lik på den avstanden. (ihvertfall med mitt syn)

 

Noen som la merke til den gamle audi 80'n eller? Var kanskje den minst spreke bilen der, men alikevel en av de som lagde mest lyd, hehe, artig at folk gidder å stille opp med det de har:) All ære!

 

Sprøtt å høre lyden av den 5 serien med turbo på langsida!

 

Det er kanskje ikke like pent å se på som Moens s15, men fy faen, artig med litt mangfold da! Mer slike prosjekter!

 

Til dere som arrangerte, var bare å kikka på, men tusen takk for iniativet.

 

Gikk dere i null forresten? 90x300 + noen hundre x 70, det burde holde til baneleien? Surt å arrangere noe slikt for så å betale av egen lomme.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Var ikke det en Manta da?

 

Kjempekult opplegg ! Stooooooooooooooooooooor takk til arrangøren.

 

Fikk gjort en god jobb med å brenne opp dekk og bensin. Kjørte på Corden hjem (*-hompe-hompe, ha-ha ! ) ALDRI MERE "KINGSTAR"-dekk ! angry :)

 

Brant opp bremsene på første passet, og etter det ble det mye brei-kjøring. (-slite dekk istedenfor bremser). Gøy å stille opp GT-R på asfalt.

 

mvh

 

 

Morro å se deg i mazdaen også, er den orginal? Så ut som den gikk tåelig greit de rundene jeg så deg utpå der :)

 

Tror jeg har noen bilder av deg og. Prøve å hoste opp når jeg får tilbake kabel til cam.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å se deg i mazdaen også, er den orginal? Så ut som den gikk tåelig greit de rundene jeg så deg utpå der :)

 

Tror jeg har noen bilder av deg og. Prøve å hoste opp når jeg får tilbake kabel til cam.

 

Hei.

 

Det er skiftet eksos (uten Cat), og så har jeg Type-R luftfilterboks (Patrick gikk "berserk" med ett 10mm borr Devil . Type-R høres bedre ut i rice-verden, right?).

 

Øvrige mods er nye dempere (ferdig med jobben klokka 16 igår), og ny sinterclutch.

 

Var overasket selv over hvordan det hang med. Seig fra mye biler på strekka, men innbremsinger/svinger var det værre med. Opp fra slakteren spant det som bare juling på innerhjula. Den er litt "båt" på bane, men den er fin på vanlig vei. Kingstar dekk er skikkelig "Nille-dekk". Ga helt Fa*** i dekka. Ville bare at de skulle DØ ! Gledere meg til Parada'ene kommer på.

 

Neste gang tror jeg jeg tar den svarte, med coilovere. Den er direkte ekkel på veien (fjærer ingenting), men kommer nok til sin rett på bane.

 

Finn bildene, og post dem. Gleder meg til å se.

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår