mantapanta Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Bilen er tiligere 2 liter gasser godkjent ombygd til gte.. Så skal koble opp bensin pumpa. Men åssen kobler jeg den til tenninga??? Takker for alle svar :D MHV mantapanta Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 På innsprutningsmotorer er det jo et eget bensinpumpe-relé. Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 vet. men lurer på om han som bygde den om bare har tat ledning rett på tenninga.. finner hvertfall ikke noe rele` Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Hva slags motor er det da? Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 er en 2.0 gte/GSi motor Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettc caravan 30e turbo Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 det er med andre ord en 20 e cih motor da på motor ledningnette ditt har du et stikk med 4 kontakter inni husker ikke helt fargene på ledningene der men veit at det er en som er grønn= coil+. svart med rød stripe=tenning. mener det er en som er blå der også den skal til bensin pumpe+. håper dette hjelper notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 det er med andre ord en 20 e cih motor da på motor ledningnette ditt har du et stikk med 4 kontakter inni husker ikke helt fargene på ledningene der men veit at det er en som er grønn= coil+. svart med rød stripe=tenning. mener det er en som er blå der også den skal til bensin pumpe+. håper dette hjelper notin Hvis ikke det fungerer er det bare å legge opp egen ledning til pumpa. kobles på via et rele til tenninga. rele er kobla til dynamoen, og når dynamoen går og tenninga er på, går pumpa.. Tror det var slik en måtte gjøre det. Litt dritt hvis du krasjer, og pumpa står å pumper bensin, og hvis det da antenner.. uff. ja.. svidde karbonader. Men men, jeg har pumpa kobla kun opp til en vippebryter i dashbordet, fungere det også. Men er litt dumt... (innsprøytninga mi har streika så mange ganger, at jeg nå kjører med en 36/36 weber, og el bensinpumpe. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 grønn skal i allefall til - (minus) på coilen. ikke grønn som nevnt i et annet inlegg her. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mantapanta Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Fikk kobla det i dag, måtte dele lednings nettet .. Takker for alle svar, det hjalp :D Siter Im lucky manta power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg