Dr_S Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Alle skilt gjelder fra der det står og i KJØRERETNINGEN, som jo er høyre side av veien i Norge :) Med mindre det er et underskilt med pil på som peker bakover eller forover.. Ergo er det 2 stk snute-MC som står feilparkert. :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Feil, man kan kun stoppe for å sleppe av/på folk/varer. Går man fra bilen for å hente noe så vil dette være en parkering. Det er lov å ta med seg noe fra bilen og _levere_ , men ikke hente noe for å ta med seg?? Jeg mener lovteksten sier noe slikt som "kortest mulig stans for av- og pålessing" Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Det er lov å ta med seg noe fra bilen og _levere_ , men ikke hente noe for å ta med seg?? Jeg mener lovteksten sier noe slikt som "kortest mulig stans for av- og pålessing" jeg stod 4min på akerbrygge snuplassen her om dagen, skulle bare ned til Lektern og hente noen glass og slikt og jeg fikk bot...og der er det samme type skilting.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Det er lov å ta med seg noe fra bilen og _levere_ , men ikke hente noe for å ta med seg?? Jeg mener lovteksten sier noe slikt som "kortest mulig stans for av- og pålessing" Skilt 372 (parkering forbudt) tillater kortest mulig stans for av- og pålessing, samt av- og påstigning :) Dette når det man skal lesse av/på er av et slikt volum/kvanta at det er mest til lette. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 mener det bildet er tatt inne på statoil eller noe på oppdal? der veien går igjennom liksom:) Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 mener det bildet er tatt inne på statoil eller noe på oppdal? der veien går igjennom liksom:) Stemmer bra det ja :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg