Gå til innhold

Radiatoren lekker

Ranger emnet


safoll

Anbefalte innlegg

Radiatoren på S2-en min lekker nederst i kantene. Er det mulig å tette lekkasjen på noen slags måte? Hva med dette tetningsmiddelet som man heller nedpå radiatoren, fungerer dette?

 

 

Kanel som du har på julegrøten klarer og tette små hull.

det samme gjørr ett egg ifølge myth busters :rolleyes: '

 

MEN

 

Ville heller brukt noen kjemikaler framfor matvarer, da mat og motor ikke hører sammen thumpsup

[o] Mazda 323 GT-R 1993

[x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt)

[x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får også kjøpt noe på shell som faktisk heter noe så genialt som "Radiator Tett".. Hehe.. Bare heller det på så skal det vist tette.. :) Aldri prøvd selv..

 

Funker fett det.. Men for all del.. Kjør en stund og la det trekke inn der det skal.. Ellers blir det liggende å stivne et annet sted.

 

(Husk å kjøpe den i flytende form og IKKE den i pulverform)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanel? Dette må du nok utdype litt nærmere. :)

nei ordet på gata er att hvis du har kanel på radiatoren så tetter den små sprekker, men jeg hadde vel kansje like godt reist å kjøpt no radiator tettningsmiddel jeg.. koster sikkert endel mere å er kansje like bra... men det er i allefall laga for det..

detta er en S2? da er det vel litt varme som må bort å da.. kjøp en ny radiator.. dyrt og best...

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

Never underestemate stupidity.

 

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sikker på hvor i Norge du er, men her i Bergen så er det et radiatorverksted som fikser slikt garantert tett.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke brukt radiatortett jeg.. Legger seg gjerne i svinger, hulrom og skjøter i anlegget og sørger for dårligere gjennomstrømning.. Kan fort tette varmeappregisteret hvertfall.. Kjør en skikkelig rens på kjølesystemet først ihvertfall for å få ut all gammel dritt, slik at rad.tetten ikke har noe å feste seg i..

"Han bak meg betaler..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår