low and slow Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 har egentlig ikke no trøbbel med motorn men heller at jeg ikke har en. den 16.02.05 bestilte jeg meg en gtr er motor fra statene men har ennå ikke fått den begyner og bli litt lei og vente. sist gang jeg ringte dem så sa dem at dem hadde en gtx motor kommanens inn, og det jeg lurer på hva er det største forskjelene på gtx og gtr. Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Spinklere råder og andre stempler. Mindre turbo og dårligere motorstyring(ECU) Sikkert andre småting oxo. Andre kammer kansje... Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BGGTX Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 GTX Gruppe N bilene gikk på 1.3bar i ladetrykk. 230-240 hk kansje.. Noe mere en det så krøller du rådene. GTR har MYE grovere råder og folk på forumet her har vel ladet opp mot 2.0bar+ med GTR har jeg lest. Siter 88 Cosworth 2wd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Hva er dette for et møkkafirma? Du skal vel ha det du har bestilt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low and slow Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 har handla med dem før ække no problem sånn sett men jeg måtte betale 2/3 av prisen først før dem begynte og leite etter motoren, men jeg tenkte kanskje skulle ta den gtx motoren i steden for hvis den ikke aleredde er solgt som jeg har sjønt så kan jeg bruke samma lednings nette og ecu som jeg har i bilen min fra før.. men det råeste hadde jo vært og hatt en gtr da se hvor lenge jeg gidder og vente lengere.. veit at gtr har 185hk men hvor mye har gtx er lit usikker på det Siter mazdarati Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 165 hester, er det ikke? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 163hk for å være nøyaktig. Skal du motoren nedi en 323 fwd på 1000kg, så er vel gtx god nok (har det selv). Ellers blir det bare spinning. Men for all del GTR motoren tåler jo mye mer bank.... Motor messig går det vel fint å bytte innmaten til GTR, turboen vet jeg ikke hvor mye tåler på GTX motoren. Litt usikker på det med det elektriske. Har hørt at GTX motor har samme basic elnett som de andre vanlige 323. Bytter bare i fra torpedoveggen og ut (multiplugger). Mens GTR har helt eget ledningsnett. Og at visst du skal ha GTR motor nedi en GTX er det best å bruke GTX luftmengdemåler og noe greier. Men er lenge siden dette ble snakket om, så jeg vil ikke si det helt sikkert. Men du kan jo lete litt bakover i tid her inne på forumet. Har selv en 323BG 1.6LX med GTX motor i. foreløbig ikke gjort noe tuning eller noe, da jeg skal levere den inn på eu godkjenning nå. Etterpå blir det felger, effannlegg, KN filter, styling og lakk. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg