Gå til innhold

Sierra RS Cossy og Supra MKIV

Ranger emnet


Leo323

Anbefalte innlegg

var ute på slettene mellom rrundkjøringene på øssia for noen dager sia, først ser jeg rsen med en svær turteller i søylen, fikk ertan opp tli å dra noen lange slædder der hehhe fiin bil as, lys blå med hvite striper over bilen.

kjørte tilbake litt seinere på dagen og da hvaner jeg i eksosen til en svart supra som plystra fint! noen på forumet?

 

ikke så spesielle biler men jeg smiler bredt hver gang uansett :D jo supran er spesiell :D og rsen og :D:D

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi hadde ikke med deg cam eller?:D

 

Var vel ikke denne cossien, litt usansynelig, men alikevel:

http://www.gatebil.no/images_lib/reportasjebilder/vings_04.jpg

 

også kan det vel kanskje ha vært supraen til pedern?? ja litt usansynelig det også, siden jeg ser du bor i fredrikstad, og har det veldig sannsynelig vært på gatebil på rudskogen og burde da hatt rimelig god kjennskap til disse bilene.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute på slettene mellom rrundkjøringene på øssia for noen dager sia, først ser jeg rsen med en svær turteller i søylen, fikk ertan opp tli å dra noen lange slædder der hehhe fiin bil as, lys blå med hvite striper over bilen.

kjørte tilbake litt seinere på dagen og da hvaner jeg i eksosen til en svart supra som plystra fint! noen på forumet?

 

ikke så spesielle biler men jeg smiler bredt hver gang uansett :D jo supran er spesiell :D og rsen og :D:D

 

Den cossien har jeg sett ett par ganger, og den supraen har jeg sittet på med på vei til en fest i Halden.Det er han som importerer skyline, supra og andre japse biler sin.Men det var naboen til en kammerat av meg som kjørte den da!Han kom netopp hjem fra japan nå ;) Supraen går greit den ja!

Tror han holder til på Torp/sellebakk eller noe sånnt

 

edit: Her har vi den ja:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=709846&username=

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe, det er tøft og komme til fest i

Faen at jeg ikke var på den festen eller i byen når du kom i den supraen. da hadde du ikke blitt kvitt meg så lett.;)

 

Har du noen flere bilder av supraen og gjerne av cossien også?

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALDRI sett den sierra'n i næromerådet.. bor 1mil unna gjøvik..

 

Gjøvik er en større by. Du kjenner vel alle bilene som triller rundt der :rolleyes:

 

JEG ble fortalt at den ble solgt til en villtotning, men mer vet jeg ikke.

-sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøvik er en større by. Du kjenner vel alle bilene som triller rundt der :rolleyes:

 

JEG ble fortalt at den ble solgt til en villtotning, men mer vet jeg ikke.

 

Altså en som bor i toten?

Hmm tviler på det siden den var på rudskogen i går. tviler på at en gidder og dra helt fra toten for og kjøre der.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså en som bor i toten?

Hmm tviler på det siden den var på rudskogen i går. tviler på at en gidder og dra helt fra toten for og kjøre der.

 

Når noen fra Lillehammer gidder å dra helt til Rudskogen, er det vel ikke umulig at noen fra Toten dro dit?

-sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute på slettene mellom rrundkjøringene på øssia for noen dager sia, først ser jeg rsen med en svær turteller i søylen, fikk ertan opp tli å dra noen lange slædder der hehhe fiin bil as, lys blå med hvite striper over bilen.

kjørte tilbake litt seinere på dagen og da hvaner jeg i eksosen til en svart supra som plystra fint! noen på forumet?

 

ikke så spesielle biler men jeg smiler bredt hver gang uansett :D jo supran er spesiell :D og rsen og :D:D

 

 

er GANSKE(99,8%) sikker på at det er denne cossien jeg så på street meet på metro for noen uker siden, da fulgte jeg etter den og da dro han en lang og bra slæd over 2 filer på E6...hehe...også dro han litt på i rette strekker etterpå..så ut som om den gikk VELDIG bra. men jeg vet ikke hvem det er sin nei....

På utkikk etter turbobil.

 

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen fra Lillehammer gidder å dra helt til Rudskogen, er det vel ikke umulig at noen fra Toten dro dit?

 

hehe ja mulig det, vet egentlig ikke hvor toten ligger, men trudde det ganske mye lengre enn nord, hehe har bare fått det for meg.

Så egentlig litt dumt og si det jeg sa.

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår