Pedersen Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Har fått samme knirkelyd selv nå, fra venstre side. Nesten så det er flaut å kjøre, da jeg er sikker på at alle i mils omkrets hører det når jeg kommer kjørende. Hva nøyaktig er det som gjør at det blir sånn lyd og hvor nøyaktig sitter denne foringen? Hadde vært fint om noen hadde et bilde av det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 foringen sitter mellom bolt og leddet i øvre multilink. Det er et slags T stag som ligger over/bak dekket Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Fant ut hvor lyden kom fra. Nøyaktig der du beskrev ja :) Prøvde å ha litt WD-40 spray på. Da ble bare lyden ennå høyere chicken Blir vel verkstedet neste... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Fant ut hvor lyden kom fra. Nøyaktig der du beskrev ja :) Prøvde å ha litt WD-40 spray på. Da ble bare lyden ennå høyere chicken Blir vel verkstedet neste... WD-40 er nok litt vel tyntflytende.. Du trenger grease!!!! Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Min og har begynt å knirke litt på førersiden- Etter det jeg kan høre kjenner jeg igjen lyden som foring. Hehe..typisk. Forsvinner hver gang jeg vasker bilen, eller når det regner ;P Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Skal prøve å smøre på grease i dag. Må få bort den ekle lyden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedersen Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Grease var tingen. Etter å ha smurt på, er det ikke noe lyd lengre :) EDIT: Varte ikke lenge. Begynte å gnisse igjen etter noen minutters kjøring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg