NorThy Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 her er en ny wip av meg. denne gang en eclipse consept. håper på komentarer. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Kul, brukt lang tid på å fikse dekalene?:) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 takker. decalene tok ca 5 min å fikse. men lenger tid å finne :rolleyes: link hvis du trenger Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 hmm grei nok denne. Du tok av ordentlig, kunne vel gjort noe mer med den. Om jeg hadde lakkert mopeden min i to farger og slengt på ett par klistremerker ville jeg nok ikke gått ut og skrøte av at jeg hadde en aprilia consept, om du skjønte poenget mitt. Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Eneste forskjell er at bilen her var consept fra før, hvilket jeg nekter å tro moppa di er... Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 takker. decalene tok ca 5 min å fikse. men lenger tid å finne :rolleyes:link hvis du trenger lurer på hvor du fant den linken :rolleyes: Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 hmm grei nok denne.Du tok av ordentlig, kunne vel gjort noe mer med den. Om jeg hadde lakkert mopeden min i to farger og slengt på ett par klistremerker ville jeg nok ikke gått ut og skrøte av at jeg hadde en aprilia consept, om du skjønte poenget mitt. Han har ikke laget et konsept, han har moddet en konseptbil, bilen heter Eclipse Concept. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Du tok av ordentlig, kunne vel gjort noe mer med den. som du ser er det en wip lurer på hvor du fant den linken fikk den av deg ja.takker. og takker for komentarer Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 den var fin..men det eneste som ser litt fucka ut...ikke noe med modden den var konge :) :) men du kunne fiksa opacti eller hav det heter på miniblidet øverst så den hadde blitt litt gjennomsiktig og ikke så hard i kantene:P Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Pen den!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mai 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 en liten update på det nederste bildet. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 nye eclipse er sinnsykt fæl da! Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 nå er jo dette en konseptbil da;) Men du har ikke tatt med modsene dine i speilbildet til bilen.. i vannet;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorThy Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Men du har ikke tatt med modsene dine i speilbildet til bilen.. i vannet;) X vet.. sliter med det enda.. Siter i'm sick of following my dreams, i'm just gonna call them and hook up with 'em later. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 nja..det er felgene som synes mest da..og de er jo orgnale men så det er ikke noe stress...men decalene...vet ikke helt hvordan man kan legge det til men...speilvenne dem å legge de på ta på opacaty eller hva det heter å klippe rundt hvor det ike er vann:P..hehe...dette blir bra Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg