Gå til innhold

Tips til kjøp av ny bil !

Ranger emnet


v|ncenT^

Anbefalte innlegg

Er på utgikk etter ny bil om dagen, begynner å bli litt lei "gamle" biler for å si det sånn..

 

Har hatt en Galant GTI-16v FWD før, og nå har jeg en Galant GTI-16v 4WD/4WS og en Fiat Uno Turbo =)

 

Tenkte jeg skulle bytte ut galanten med nyere bil.. Er åpen for det meste ( ikke BMW og Merce ) Har sett på endel nyere biler, men greier ikke å bestemme meg..

 

Kriterier.

Prisklasse: MAX 150.000,-

Gir: Manuelt

Drivverk: FWD eller 4WD

KJØREGLEDE er viktig, må være en morsom bil =P

Årsklasse : mellom 1994 og 2000

 

HAR DU NOEN TIPS ? Vennligst post dem, jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg..!!

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på utgikk etter ny bil om dagen, begynner å bli litt lei "gamle" biler for å si det sånn..

 

Har hatt en Galant GTI-16v FWD før, og nå har jeg en Galant GTI-16v 4WD/4WS og en Fiat Uno Turbo =)

 

Tenkte jeg skulle bytte ut galanten med nyere bil.. Er åpen for det meste ( ikke BMW og Merce ) Har sett på endel nyere biler, men greier ikke å bestemme meg..

 

Kriterier.

Prisklasse: MAX 150.000,-

Gir: Manuelt

Drivverk: FWD eller 4WD

KJØREGLEDE er viktig, må være en morsom bil =P

Årsklasse : mellom 1994 og 2000

 

HAR DU NOEN TIPS ? Vennligst post dem, jeg klarer virkelig ikke å bestemme meg..!!

 

 

Mazda 323 GT-R!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, bra forslag.. Likte virkelig 323 GT-R, og kunne også da tenkt meg en Sunny/Pulsar GTIR...

 

Men vil også ha en bil som er kurant hvis det må skiftes noe, en som ikke er ALTFOR krevendes til mye service og vedlikehold..

 

Fler forslag mottas med takk !

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honda Prelude 2,2 VTI. Sånn som denne;

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=689889

 

Relativt ny og sprek bil, mye bil for penga.. Og siden det er en Honda, så blir det ikke særlig mye skruing heller ;)

- '92 Honda civic vti

- '99 Honda Integra type R - (solgt)

- '92 Honda civic vti (solgt) -

- '93 Honda crx del sol vti (solgt) -

- '95 Honda Accord 2.0i (solgt) -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Audi A4 1.8tq ? Noen som vet om en til rundt 150k ? Hva med S4 eller S6 ? Eller en 4'er Golf GTI ? Er det sjangs å få disse til under 150k ?

 

Egentlig skulle jeg hatt en litt større bil ( Les: Sedan, CC eller Stasjonsvogn ) da jeg har en liten lekebil fra før =P

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha en s4, eller s6 til den prsen, så får du vel ikke den mest strøkne, og må vel nesten pårekne utgifter til deler, etter hva jeg har hørt, så er ikke de verdens billigste heller.

Igjen, saab 900turbo. God plass, og en sprek og fin bil. Tenker på siste modellen ør den blei 9-3.

Golf????? Nei..

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår