the Boss Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 m'm Siter Volvo BM 430- 76 mod Volvo 242 Deluxe 78 mod Zetor 92 L 84 mod Fordson Major 66 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 På en måte er jeg veldig glad for at jeg ikke var i nærheten av noen av de der da det skjedde.. hadde vel fått så øra flagret da ja. hehe.. :titties: Typisk damer og bil.. begynner man å spinne.. så gi på mer... :D lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Bare så dere vet så er det "faket", det er ikke ekte.. er en nettside med filmer hvor damer "accidently" kjører seg fast også kler dem av seg å dytter å blir gjørmete å greier... :D Se på det som autofil-gjørme-wrestling. Genialt :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Bare så dere vet så er det "faket", det er ikke ekte.. er en nettside med filmer hvor damer "accidently" kjører seg fast også kler dem av seg å dytter å blir gjørmete å greier... :DSe på det som autofil-gjørme-wrestling. Genialt :) URL....!!!!!!! ;) Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 http://www.carstuckgirls.com/ ikke spør hvorfor jeg vet! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 http://www.carstuckgirls.com/ ikke spør hvorfor jeg vet! lol Hahahaha, genialt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg