Snooozy Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Hei, jeg lurer litt på om det er noen som vil modde bilen min, jeg har sittet litt med photoshop nå men jeg får det ikke helt til. noen som vil prøve? Kunne tenke meg senking og nye felger og en babyblå farge. jeg kan sende bilde på mail... Takk til alle som prøver på forhånd..... MVA Snooozy Siter Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92' Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Har du et bilde av den :D ? Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snooozy Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Har du et bilde av den :D ? Jeg vet ikke hvordan jeg får lagt det ut. Siter Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92' Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 http://imageshack.us/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snooozy Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Takk maaa, greit og vite men hvordan får jeg slettet det derifra igjen. tror ikke jeg vil ha det der for evig og alltid hehe. Ja her er bilde... Håper noen har lyst til og modde den. civic :rolleyes: Siter Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92' Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Bra vinkel på bildet, men ingen mulighet for å få et skarpere bilde? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snooozy Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Bra vinkel på bildet, men ingen mulighet for å få et skarpere bilde? Nei sorry, bilde er tatt med mobil. Jeg har ikke noen bilder med bedre oppløsning, desverre. Men blir det vanskelig og gjøre noe med på grunn av det? Siter Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92' Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Nei sorry, bilde er tatt med mobil.Jeg har ikke noen bilder med bedre oppløsning, desverre. Men blir det vanskelig og gjøre noe med på grunn av det? Det kan skape problemer, ja. Men kan jo alltids prøve :) Blir antageligvis ikke noe bra, men... :) PS: Er på russefest NÅ, så jeg kan ikke lage noe enda :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 PS: Er på russefest NÅ, så jeg kan ikke lage noe enda :) du er på russefest og så sitter du vd en data?? notin Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snooozy Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Det kan skape problemer, ja. Men kan jo alltids prøve :) Blir antageligvis ikke noe bra, men... :) PS: Er på russefest NÅ, så jeg kan ikke lage noe enda :) HEHE jeg kunne tenke meg det hehe, det er vel de fleste nå tenker jeg, men jag hadde satt pris på om du prøvde. Skal sitte og prøve litt selv, men jeg må lære meg photoshop litt ordentlig først. Siter Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92' Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 kan vel prøve og ta en kjapp en på den ja! :rolleyes: Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snooozy Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 ja det hadde vært drit tøft blir den ferdig i dag? hehe for da har jeg noe og glede meg til.... takk på forhånd Siter Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92' Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 får se! men kan da i det minste legge ut en WIP i dag da! (i tilfelle du ikke vet hva WIP betyr så er det: Work In Progress :rolleyes: ) Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 kan vel prøve og ta en kjapp en på den ja! :rolleyes:' Mollo.... den kan feiltolkes "litt" jerkoff jerkoff hehehe Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 ' Mollo.... den kan feiltolkes "litt" jerkoff jerkoff hehehe haha!!! der sa du no! :rolleyes: men jeg tenker ikke koffert jeg! :D Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg