Gå til innhold

Modde Honda?

Ranger emnet


Snooozy

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå driver ikke jeg med photoshop da, men hadde han ikke lyst på en babyblå farge? har sitti og gleda meg sånn til å få se den i den fargen, for jeg digger den! skal vel ikke store greiene til for å få den farga?

 

En er kvikk du hehe :)

 

Ja det stemmer det, kunne tenke meg og få den i babyblå men det er jo kult og se den i den fragen den mest sannsynelig kommer til og være resten av sitt liv hehe.

 

Men jeg er litt gira på og kansje få en liten forklaring på hvordan man kan skifte farge på bilen så bra som noen har fått det til her. Utrolig mange DYKTIGE moddere her bare sånn at det er sagt, jeg er mektig imponert....

Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92'

Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes:P..hehe..bare synes den var litt fresh...bare den hadde vært kortere...den passer sikkert til en litt større bil

 

Ja den var litt kul, men prøv den på en annen bil du hehe, var ikke helt bra, men øvelse gjør deg til en mester, sitter og modder litt selv(som jeg har sagt litt for mange ganger nå hehe), og jeg er helt råtten, men jeg håper det blir bedre etter vært.

Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92'

Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja..dete r digg å prøve segd a:P..hehe...nå har jeg mistet alle bildene mine da:(...siden pcen min chrasa idag:(...alle bildene alt..uffameg...litt fortvilet...men men...får gjøre de på nytt så..hehe...bare forbedrede versjoner;):)

suzuki dr big 50//

 

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

 

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja..dete r digg å prøve segd a:P..hehe...nå har jeg mistet alle bildene mine da:(...siden pcen min chrasa idag:(...alle bildene alt..uffameg...litt fortvilet...men men...får gjøre de på nytt så..hehe...bare forbedrede versjoner;):)

 

Oi kjipt det da....men som du sier så har du muligheten til og forbedre dem. lykke til...

Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92'

Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg prøvd og modde bilen min jeg også, men jeg har valgt ett annet bilde, ett med mindre oppløsning(lure seg unna små detaljer).

 

Jeg er ikke dum og ser at det trengs en del forbedringer men jeg tror jeg er inne på noe hehe.

 

tar i mot kritikk med åpne armer..... :cocain:

 

Skal øve meg en god del til, dette er jo drit gøy, morro og kunne litt manipulering(vet aldri når du får bruk for det hehe)....

 

LOL glemte og legge ved bilde.

 

BILDE

Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92'

Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ble jo drit bra da..det eneste...det er sikkert bare meg men...bilen er liksom mye skarpere en resten av bildet...skikkelig blank og bra oppløsning akkuratt på den bilen...mens de andre bilene er liksom litt blury..hehe...men det er ike noe stort da:P..hehe..men en fin fin modd..brabra...props;):)

suzuki dr big 50//

 

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

 

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ble jo drit bra da..det eneste...det er sikkert bare meg men...bilen er liksom mye skarpere en resten av bildet...skikkelig blank og bra oppløsning akkuratt på den bilen...mens de andre bilene er liksom litt blury..hehe...men det er ike noe stort da:P..hehe..men en fin fin modd..brabra...props;):)

 

 

Jeg har gjort lakken litt mørkere det er det eneste, det er de andre bilen som er så utrolig slitene i lakken hehe :roll: , men det er jo fremdeles litt små fiks som må rettes, men det kommer, bare vent.

Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92'

Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...det er sant det du sier...;)..men mente også at det var bedre oppløsning på bilen du moddet enn på de andre bilene..;):)...men det fikser du;)...blir brabra :rolleyes: ;)

suzuki dr big 50//

 

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

 

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår