Gå til innhold

Modde Honda?

Ranger emnet


Snooozy

Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tok en JÆVLI rask photoshop jeg og... det ble ræva men man ser da sånn ca hvordan det hadde blitt.. :)

 

Jeg synes det var bra jeg, kunne seff vært bedre men, hehe, morro uansett.

 

Men hvordan får du importert inn nye fangere og felger, jeg har prøvd selv, skjønner ikke hvordan jeg skal få det til.

Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92'

Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var bra jeg, kunne seff vært bedre men, hehe, morro uansett.

 

Men hvordan får du importert inn nye fangere og felger, jeg har prøvd selv, skjønner ikke hvordan jeg skal få det til.

 

Du finner et bilde med f.eks en bil med felger. Så tar du ploygonal lasso tool og markerer rundt bare felgen, og så ctrl + c (copy) og ctrl +v (paste) der du skal ha felgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er den moddet litt på istad...ble egentlig ganske fornæyd med den siden jeg bare er rookie...den 3 modden min totalt:P

mikaelmodcivic.jpg

 

Ja den var bra til og være din 3, øvelse gjør mester.

 

Off jeg prøver og få til noe selv, må som sagt tidligere i posten, lære meg photoshop litt bedre først, men det kommer seg, skal legge ut en wip så fort jeg blir litt fornøyd. :rolleyes:

Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92'

Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir chill atkk...gi gjerne råd de som har drevet på med det...serlig du x-ecu...du er sinnsykt god til å gi tilbake meldinger..gi meg råd...hva skal ejg gjøre bedre:P:D:D:D:D

suzuki dr big 50//

 

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

 

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å vite at man liker meg Mi3kael:P

 

Fangeren foran er i feil vinkel, også er den litt for lang.. hadde den vært i riktig vinkel hadde den vært under bakken om du skjønner.. i tillegg bør du bruke felger som allerede er på en bil, slik at du får med bremsene.. felgene dine er også skikkelig i feil vinkel:P

 

Men det var veldig bra for å være tredje.. litt synd å ødelegge tråden til Snoozy.. beklager..om du vil at jeg skal slette posten, bare si ifra

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei..ikke no problem...tilbakemeldinger på moddene er bra:)..takk..ja..vet den ble stor fangeren foran altså..hehe...skal prøve å få den bedre nestegang:P..jamen liksom prøblemet mitt med felger og ps og bilforumet er at jeg må modde på rommet mitt så har jeg internetten her nede i stua...litt kjipt...men om noen uker har jeg internett på rommet så da slipper jeg å fly fra rommet mitt å ned i stua med mp3spilleren min med bildene på..hvis du skjønner...så hadde jeg bare de felgene akkurattd a:Phehe;P

suzuki dr big 50//

 

tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr.

 

dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å vite at man liker meg Mi3kael:P

 

Fangeren foran er i feil vinkel, også er den litt for lang.. hadde den vært i riktig vinkel hadde den vært under bakken om du skjønner.. i tillegg bør du bruke felger som allerede er på en bil, slik at du får med bremsene.. felgene dine er også skikkelig i feil vinkel:P

 

Men det var veldig bra for å være tredje.. litt synd å ødelegge tråden til Snoozy.. beklager..om du vil at jeg skal slette posten, bare si ifra

 

X

 

Neida det går greit X-ecutioner, det er bare bra at du får brukt det du kan til og lære andre, jeg lærer av sånt jeg også, hehe.

Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92'

Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OFF TOPIC:

 

 

du har tenkt å sette på styling og kjøre løpet ut eller? :)

Mye å få tak i.

Nå er det ikke for å briefe eller noe med min egen bil men i stedet for å photoshoppe bildet ditt så legger jeg ut ett bilde av min:

 

stigahonda.JPG

 

Denne var slik som din engang den også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OFF TOPIC:

 

 

du har tenkt å sette på styling og kjøre løpet ut eller? :)

Mye å få tak i.

Nå er det ikke for å briefe eller noe med min egen bil men i stedet for å photoshoppe bildet ditt så legger jeg ut ett bilde av min:

Denne var slik som din engang den også. :)

 

Hehe ja jeg kunne tenke meg det og rigge den skikkelig opp ja, har kjöpt felger til bilen nå, mangler bare dekk hehe. men det skal jeg bestille i morgen.

Honda civic Vei 1,5 V-Tec 92'

Honda Crx Del Sol 1,6 VTI 97'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår