golf-man Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 lå etter en bil md amerikanske skilter det var norske prøveskilter på den... i hønefoss nå.... den gitt noe fælt... å det lukta ikke blyfri 95 når den ga på...... det var noe dekor på siden... bilen var mørk å bakfangern var sprekt.... noen som veit åssen bil det var..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 jeg setter en tier på at det er den lilla? hondaen som var med i 2f2f.. sprekt bakfanger på høyre side sant ? skjedde når han hadde et ufint møte med en 200sx Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 jeg setter en tier på at det er den lilla? hondaen som var med i 2f2f.. sprekt bakfanger på høyre side sant ? skjedde når han hadde et ufint møte med en 200sx hehe jungel telegrafen går... Tipper det også er Civien som var med i 2f2f. Står Boomex på siden med store bokstaver. Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Så den HAR rygga på en 200SX? Var også snakk om at den bare trilla bakover også? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 den bilen er så pooooornooo!! Den dro godt fra meg i fjor sommer også gitt.. :rolleyes: Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hvor i filmen var denne med? Kan ikke huske den.. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klokka Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Den er på forfilmen liksom. Hvis du har dvdn, kan du spille en intro til selve filmen, der den er med i et lite race med hovedpersonen ;) Siter Hilsen Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Jeg synes at det er store ord (nesten en hvit løgn) at man proklamerer med at bilen er med i selve 'motion picture'-filmen, når bilen knapt vises i oppstarten. Det er min mening i hvertfall. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Den er på forfilmen liksom. Hvis du har dvdn, kan du spille en intro til selve filmen, der den er med i et lite race med hovedpersonen ;) Ok. Ser sjelden ekstramaterialet, det var derfor jeg misset den da. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Hvor i filmen var denne med? Kan ikke huske den.. første race i "mellom filmen" i dvd utgava. Paul Walker kjører en 3000 gt der. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
makann Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 lå etter en bil md amerikanske skilter det var norske prøveskilter på den... i hønefoss nå.... den gitt noe fælt... å det lukta ikke blyfri 95 når den ga på...... det var noe dekor på siden... bilen var mørk å bakfangern var sprekt.... noen som veit åssen bil det var..... Thats right..!! den går på 98 :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-man Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 jepp det var den bilen................. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-man Skrevet Mai 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 er det en i norge som har kjøpt eller......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 er det en i norge som har kjøpt eller......... Torsteinsson el hva han het igjen som har kjøpt den, kjøpte den i fjor, husker han var på lillehammer i fjor sommer , han er derfra selv, Hvis du har lagt merke til en civic turbo på div gatebil treff som det har stått Hybrid R i frontruta, så er det samme karen som har kjøpt denne! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 Tar jeg ikke helt feil så er eieren på forumet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg