Gå til innhold

Hehe! Måtte le....

Ranger emnet


fillern

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For noen år siden så hadde jeg en eller annen sykkel på høyresiden, ventet på grønt lys fra Danmarksplass innover mot Bergen sentrum. Jeg kjørte 929 V6'er, og selv om den ikke er noe superfantom (enda) så er den skummelt spenstig.

Har ikke peiling på hva sykkel det var, sånt kan jeg desverre ikke. Men jeg får i alle fall med meg at han ruser sykkelen godt mens han venter på grønt.

 

Det herlig frustrerte blikket han sender meg når han ikke greier passere fronten på bilen var så deilig, langt bak i ryggmargen. JADA, jeg vet det er barnslig og fyfy, men jauh - det skjedde bare. :)

Av og til er det utrolig gøy med en "gubbebil". Eller, det er egentlig alltid gøy.

Damen mener jeg er håpløs, såklart.

 

Sikkert en "hårete" 125ccm ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en "hårete" 125ccm ??

en nsr med div mods har jeg hørt klarer 0-100 på 5-6 sekunder, da lurer jeg på hva som var gjort med 939n

 

at man gasser på betyr ikke at man mener "jeg pisser på bilen din", hadde et svært hyggelig "race" med en leon cupra fra sandefjord til oslo, er ikke noen hemmelighet at han hadde slått meg om han prøvde men vi kjørte bare slalom i maksfarta mi hele veien hehehe.

med nsren altså

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en nsr med div mods har jeg hørt klarer 0-100 på 5-6 sekunder, da lurer jeg på hva som var gjort med 939n

 

Duh, ikke kimse av noe du ikke har sett under panseret på :P Jeg klarer fin straks over 7-sekundet, og mer skal det bli straks jeg får ordnet turbo og topper på plass.

 

Hakke peiling på sykkel, men det var noe høyt og stygt noe.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duh, ikke kimse av noe du ikke har sett under panseret på :P Jeg klarer fin straks over 7-sekundet, og mer skal det bli straks jeg får ordnet turbo og topper på plass.

 

Hakke peiling på sykkel, men det var noe høyt og stygt noe.

 

hehehe kul historie, 7 sek er bra! :D, har en del morsomme historier med peder som jeg har latt dra meg såvidt til jeg ser gliset for så å bånne gassen :D (nsr) lykke til med prosjektet thumpsup

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden så hadde jeg en eller annen sykkel på høyresiden, ventet på grønt lys fra Danmarksplass innover mot Bergen sentrum. Jeg kjørte 929 V6'er, og selv om den ikke er noe superfantom (enda) så er den skummelt spenstig.

Har ikke peiling på hva sykkel det var, sånt kan jeg desverre ikke. Men jeg får i alle fall med meg at han ruser sykkelen godt mens han venter på grønt.

 

Det herlig frustrerte blikket han sender meg når han ikke greier passere fronten på bilen var så deilig, langt bak i ryggmargen. JADA, jeg vet det er barnslig og fyfy, men jauh - det skjedde bare. :)

Av og til er det utrolig gøy med en "gubbebil". Eller, det er egentlig alltid gøy.

Damen mener jeg er håpløs, såklart.

Tvilsomt at sykkelen ga skikkelig gass. Svært få tunge sykler som ikke klarer 0-100 på under 7 sek.

01 Audi (solgt)

05 BMW

05 GSX-R 1000

06 Touran TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kappa med en Aprilia RS125 med diverse mods her ein dag.. effektannlegg, rave eksosventil og noe mask.. Låg bak den i ca 50, og drog litt innpå opp til 80, og videre måtte eg slakke av for ikke å kjøre stakkaren ned :rolleyes:

 

så nsr og 0-100 på 5-6 sek.. tja...

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kappa med en Aprilia RS125 med diverse mods her ein dag.. effektannlegg, rave eksosventil og noe mask.. Låg bak den i ca 50, og drog litt innpå opp til 80, og videre måtte eg slakke av for ikke å kjøre stakkaren ned :rolleyes:

 

så nsr og 0-100 på 5-6 sek.. tja...

 

NSR 125 klarer nok 0-100 på under 7 sek ihvertfall.

En R-sykkel av tungt format klarer nok 0-100 på 2-3 sek. Så de utfordrer man ikke med bil såfremt du ikke kjører en av de gode gamle gruppe B rallybilene eller formel 1. :D

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NSR 125 klarer nok 0-100 på under 7 sek ihvertfall.

 

Har nå mine tvil på det.. Når jeg tar en RS relativt greit, bør en NSR gå enda greiere, og min står oppført med 8,5 til 100.. Regner med at vi snakker om fulleffekt lettsykler her.

 

Men, men.. bare min teori :rolleyes:

(-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X

(-) 99 Opel Omega B 2.5 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt at sykkelen ga skikkelig gass. Svært få tunge sykler som ikke klarer 0-100 på under 7 sek.

 

 

Vel, det er jo alltid problemet - du var ikke der.

Du får unnskylde at jeg ikke legger ut alt om droget mitt, men 7 sec er originalstand med de 197 hestene bilen kom levert med. Jeg har prøvd på mange forskjellige løsninger for å få mer 00mph, selv om jeg har bestemt meg for å gå for Mazdas egen originale turboløsning. (strengt tatt for å få det godkjent.)

Hvis du i tillegg visste åssen krysset fra Danmarksplass så ut for et par år siden, så ville du visst at det er en bompengering rett etter. Det er nok umulig for meg å dra bilen opp til 120+ etc etc like fort som en sykkel, men veien opp til femti/seksti som er reellt her, så så han nok noe fortvilt ut. Mer enn det er verken lovlig eller mulig, siden jeg gjerne ville stoppe for bompengeringen også - og helst uten å ende opp i ræven på de bilene som stod der fra før.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er jo alltid problemet - du var ikke der.

Du får unnskylde at jeg ikke legger ut alt om droget mitt, men 7 sec er originalstand med de 197 hestene bilen kom levert med. Jeg har prøvd på mange forskjellige løsninger for å få mer 00mph, selv om jeg har bestemt meg for å gå for Mazdas egen originale turboløsning. (strengt tatt for å få det godkjent.)

Hvis du i tillegg visste åssen krysset fra Danmarksplass så ut for et par år siden, så ville du visst at det er en bompengering rett etter. Det er nok umulig for meg å dra bilen opp til 120+ etc etc like fort som en sykkel, men veien opp til femti/seksti som er reellt her, så så han nok noe fortvilt ut. Mer enn det er verken lovlig eller mulig, siden jeg gjerne ville stoppe for bompengeringen også - og helst uten å ende opp i ræven på de bilene som stod der fra før.

Du har sikkert rett. Jeg tok utgangspunkt i det du sa her:

Duh, ikke kimse av noe du ikke har sett under panseret på :P Jeg klarer fin straks over 7-sekundet, og mer skal det bli straks jeg får ordnet turbo og topper på plass.

 

Hakke peiling på sykkel, men det var noe høyt og stygt noe.

01 Audi (solgt)

05 BMW

05 GSX-R 1000

06 Touran TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår