vwsportz Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 finnes det golf 2 gti 8 ventilers med 4 trinns kasse??? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Bare i Golf1 GTI det var 4 trinns de første åra. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 problemet er at jeg har en golf 1 som jeg holder på å styre med....er motor fra 2`er gti 8 ventilers....girkasse er ordnet men begynner å lure på om den ikke stemmer overens med spedometret som hører motoren til......for jeg får ikke til å få spedoen til å gå....kan dette være problemet?? hadde vært skikkelig fint om noen kunne hjelpe meg litt her:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Mulig du ikke har fått entra tannhjulet til speedometervaieren skikkelig. Eller så har det blitt et hakk i tannhjulet, slik at vaieren står stille når du kjører. Dette har jeg opplevd selv. Er i så fall bare å kjøpe nytt tannhjul (finnes i flere størrelser, avhengig av om du har 801- eller 827-blokk). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ok....men vil det passe sammen hvis det er sånn jeg beskrev det??? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 vil en kasse fra ener passe toer speedo??? hvordan finner jeg ut hvilken kasse jeg har fått eventuelt?? begynner å lure på om jeg har fått en helt annen kasse en jeg skulle ha..... Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 er det en spesiell måte man skal stikke vaieren nedi på da?? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg