pahf Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Kanutten er navnet på renaultn. Golfen het for faenskapet, jævelsmakta, dritten etc etc. avhengig av hvor stor reperasjonsprisen var på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Patrol'n tel en kamerat av meg heter bare "Svarte Faan"...:-) Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 1984 Toyota Camry her. Og jeg kaller henne for "Plasteline". Av den enkle grunn at det er en gammel japaner, og jeg forbinder japanere med plast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 min ble kalt tyrkia av en kompis da jeg smæsja fronten fangeren på bilen, pga den ligna på en shabby bil forfra i tyrkia da han var der hehe.. takk gud den er fikset og fin igjen :) Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikonian Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 kebabtralle / hitler-moped og andre sleng navn får jeg stadig høre....Beee-M-Weee'n pleier jeg selv å kalle den... =) Siter -02 BMW 530i -97 Pajero - Vintertraktor +div tyske kriegsmaschinen En sjåfør er den farligste delen av en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sladde_guttn Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Gammlekjerra het Go'førtin. BMW'n har ikke noe navn, men det første jeg fikk høre av folk når jeg kom med den var: "jasså, skaffet deg kebabtralle!!" Kompisen min hadde en gammel opel rekord 2,2i som var "Skuta" fra første dag. Etter hvert vart det: Jævla svarte faenskap-skute-jævel!! Siste bilen hans nå var en mattsvart bmw 320i. Kjørte du forsiktig med den fikk den sjokk og stoppa. den vart hetende: "Mattsvart bmw for f**n" :D Siter 87 Volvo 240 GL B230K 240 = GO 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Min blir ofte kalt "sirævva'n". De fleste Sierra eiere får vel høre det en gang i blant, hehe. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Scorpio'n blir kalt alt fra Go'klumpen til stålhelvete alt avhengig av dagsformen hennes. Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Alle går under samme navn: Børsja Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 "Astraen" Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Bitch'en... Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Hadde en nissan sunny som het Stein Gunnar... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 "Volvine" eller bare "Vrak" sombrero Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Rolf. - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2006 Minten Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg