Viking067 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Min bil heter: Til salgs :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Min bil heter: Til salgs :) Og hva betyr det at du skal ha nå da? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 kaller min for Sally jeg, typisk Mustang navn :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Rebecca, Sally Gina og Horå. Sykkelen heter Lizzy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nice cars Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Loppa, passopp er de foreløpige navnene som har kommet på corsaen. passopp kom fra en kompis som mente at bilen så ut som en bikkje med rompa i lufta fra siden. Siter 1997 Audi a4 2,6 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven1 Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Cosworth´n heter Kåre Bmw varierer litt men ofte bare bmw´a suzukien er zuki og mustangen kalles nusstang eller Sally (kankjse den får et finere navn når den blir ferdig Siter *BMW - 93mod 320ci x Audi 80 - 85mod rsblå råkjørt og solgt I live my life a quarter mile at the time, for those ten seconds or less i´m free Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 mustangen kalles nusstang eller Sally (kankjse den får et finere navn når den blir ferdig en av mustangene mine (som jeg ikke har lengere) Ble bare kalt for RUSTangen av noen dårlige kompiser... sombrero Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Den nåværende er dessverre bare "Merca", mens Audien jeg hadde het Aud eller Audun, det oppsto noen uenigheter om kjønnet.. :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 det oppsto noen uenigheter om kjønnet.. :rolleyes: kvinne...ALLTID kvinne... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 kvinne...ALLTID kvinne... Nix... Det finnes enkelte biler som rett og slett ikke fortjener kveinnelige navn, eller ikke passer! Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 kjerra! sombrero Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Eg sei som oftast kun "volvon", men mange kompisser vil ha det til at det er "familiebilen". Blir mobba pga kjøpet :p Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 populære navn på min er kebabtralla, når jeg tar opp takluka er det pakkisføner.. andre navn som kompiser sier er JallaTralla.. hehe :fingers: bare moro med navn :p Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Eg sei som oftast kun "volvon", men mange kompisser vil ha det til at det er "familiebilen".Blir mobba pga kjøpet :p Stefaren min mobber meg å, fem dørs og takluke = adventskalender. Ellers så kaller han den for Donald Bil. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 min VAR :rolleyes: vell bommern, måtte bomme en 100 lapp av venner til bensin hele tida! måleren funka ikke og den brukte ca 1,5 liter på mila! :D Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg