Gå til innhold

Fant en 940 til salgs!!

Ranger emnet


COSNORGE

Anbefalte innlegg

nei å nei..ødelegge en bil slik..all den plasten hører hjemme på riskoker'ne!

+BMW speil har ingenting på en volvo å gjøre! har sett en del i sverige der de modifiserer disse speilene, å fjerner de to "armene" som holder selve cup'en, så den kommer helt inntil døra..dette ser ganske okei ut..men ikke slik som de her er..!! (ihvertfall ikke etter min mening!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel på lang nær den styggeste spoileren jeg har sett på en Epa. Og hva fankern er poenget med den der greien under fangeren? Lage mer luftmotstand? Folk burde faen meg følge med i fysikktimene istedet for å sove.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om bilen er gått 200 eller 300 trenger ikke være det som er av mest betydning, så lenge bilen er kjørt riktig.. men uansett..selve bilen ser jo jævlig fin ut! men hadde han bytta ut all plastikken å krydder-krommen med 18" og f.eks et justerbart senkesett, da ville bilen vært no!?!?

 

volvo+plast=MINUS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vist du prøver å si at 940er er finest med berre senking og felger, så er eg litt enig. Syns ikkje det trengs meir, men eg syns det som er gjort med bilen er ganske bra. Sjølv har eg same sideskjørt og bakfanger som eg skal montere. 940en min har da gått berre 109 000 km... noe som eg syns er lite for ein volvo!

 

jaudau.jpg

- Volvo 940 LT, 1997 modell -

- Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) -

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte komplett plast o son kit frå BCB.no

på linken ser du dei svenske prisane for skjørta og bakfangeren

 

http://212.214.223.230/shop/catalog/default.php?cPath=21_26_151

 

den vinga på den røde 940en var litt ekstrem... eg syns den orginal vinga eg har, er bra nok!

- Volvo 940 LT, 1997 modell -

- Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) -

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakfangeren er jo mongo, er vel en av de kjappeste måtene jeg har sett på å fucke opp aerodynamikken på en 940.

 

Den gullfargede derimot, den likte jeg. Enkel og elegant og uten harrytendenser.

Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac.

1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres)

1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil)

1978 Dodge Ramcharger 318

1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gullfargede derimot, den likte jeg. Enkel og elegant og uten harrytendenser.

 

Takk takk ... men jeg skal ha styling.. så får vi sjå kva du meiner då

 

Skjønner ikkje helt kvifor dere hater styla 940er... er jo vakkert .. vist det er blitt gjort på skikkeleg måte

- Volvo 940 LT, 1997 modell -

- Volvo 940 GL *Gold Edition* (solgt) -

 

Kjør hardt, kjør stil, kjør Volvo uten tvil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du betalte altså 4.300,-?så bare helt kjappt over.. volvo har kommet med noe for de som ikke er helt fornøyd med utseende på bilen sin; ADD-ON! er en grunn for at add-on stylingen,er den som kan kalles "orginalstyling", å ikke den der jødeplastikken der!?!? klemmer du på add-on kittet, og noen litt mer freshe felgerå får bilen litt skikkelig ned på bakken, kommer bilen til å bli 100ganger barskere enn den der røde!!

*hør hva de andre her også sier, noen som har sagt de likte det? greit nok alle har vi forskjellige smaker, og du skal jo fikse bilen til sånn DU kan tenke deg..men andre kan jo opplyse deg om ting å tang..

 

men en siste gang, plz senn det der drite i retur...! ikke ødeleg en så flott bil som den du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår