Gjest nidaroo Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 jeg er på jakt etter neon lys...kan noen hjelpe meg med å finne neon lys som man kan ha under bilen, inne i bilen, i bass kasser osv...?? (til rimelig pris) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valdemar Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hei se her: http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=455599599&n=1199149604#xy :peace: eller så kan du se på qxl.no om du ikke finner noe. Siter Dont take life too seriuosly, you never get out alive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 microplex sine katoder funker fint inne i bilen, sjekk under casemods,bright-light har neon, leds, å haugevis av annet lys-stasj, streetdesign seller lys til å ha i/under bilen, eyecandy har også... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 tror kanskje du får mer for pengene hos http://www.psdata.no sammenlignet med mange andre, men de har ikke det største utvalget! Se etter casemods. Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 tror ikke du kan bestille løse deler derfra...kjøper du ett lys får du med en inverter, sunbeam sine som de seller på microplex kjøpes løst+at hver inverter tar to katoder, kvaliteten er heller ikke dårlig..alså kjøp to katoder og en inverter f.eks. istedenfor to katoder å to invertere....ser ikke ut som de kan forlenges heller, menmen, er han sitt valg så.... Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 jeg er på jakt etter neon lys...kan noen hjelpe meg med å finne neon lys som man kan ha under bilen, inne i bilen, i bass kasser osv...?? (til rimelig pris) :) Hei, vi importerer Varad, så du kan jo se på vårt sortiment av slike produkter. Det er vel og merke ikke mye neon vi har, men mest led's. Vårt sortiment finner du her Varad leverer alt av undercar kit's, ledrør og små led's til basskasser og interiør, led kit's til å montere på motorsykkel eller bak felgene på bil. Altså noe for enhver smak:) Det må sies att Varad ikke er det billigste på markedet, men har det absolutt høyeste kvaliteten. Varad's undercar kit's kan du bøye, hoppe på og putte i badekaret, de er så å si uknuselige og helt vanntette. Vi har solgt utrolige mengder av disse produktene og ikke fått ett eneste i retur, det sier litt om kvaliteten. Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Heisann Eartquake.Hva er prisen på den PNC 200 kabel.3m tror jeg den var. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Heisann Eartquake.Hva er prisen på den PNC 200 kabel.3m tror jeg den var. den koster kr 339,- og er 3 meter lang. Den kan legges i ønsket lengde, så kan du bare klippe av det du ikke trenger. Det følger med limtube for å feste den. Mvh pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hva slags uttak er det på strømtilførselen.Du skjønner det att i golfen er det ett 12volts uttak bak.Tenkte da på strømtilførselen.Eller har du andre forslag. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hva slags uttak er det på strømtilførselen.Du skjønner det att i golfen er det ett 12volts uttak bak.Tenkte da på strømtilførselen.Eller har du andre forslag. Den går på 12 volt og det er tilkobling til + og jordings ledning på driveren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Takker for svar.Skal sjekke ut mer om Varad når den tid kommer.Åssen går det med prosjektet ditt forresten. :) Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Takker for svar.Skal sjekke ut mer om Varad når den tid kommer.Åssen går det med prosjektet ditt forresten. :) Litt tregt, har litt for mye å gjøre på jobben for tiden. Men håper å få gjort endel de nestene ukene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 jeg er på jakt etter neon lys...kan noen hjelpe meg med å finne neon lys som man kan ha under bilen, inne i bilen, i bass kasser osv...?? (til rimelig pris) :) Her får du billig lys til å pynte forsterker og basskasser etc... PCcool.no På en bilstereo butikk ifjor betalte jeg 195,- for et par med inverter.. På denne siden bestillte jeg ifjor et par for 75,-.... Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Når skal alle forstå att Neon ikke er egnet for montering under en bil?? Neon trekker alt for mye støm og det knuser svært lett, hvorfor ikke velge led's isteden, det har ikke annet enn positive egenskaper i forhold til neon, som f.eks slagtålighet, stømforbruk og att led's kan lage forskjellige lysmønstere, strobe, multi color osv. Også får du et produkt som faktisk holder litt lenger enn til første fartsdump:) Skjønner att ikke alle vil legge veldig mye i ett undercar kit, men de billigste neon settene koster vel i dag rundt 1000 kr og de går garantert istykker iløpet av de første månedene hvis du har det under hverdagsbilen din, da er den gleden over:( Hvorfor ikke kjøpe ett led kit som holder i mange år og er så å si uknuselig og 100% vanntett...:) Mvh Pål B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest nidaroo Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 hva er nett siden som man får kjøpe det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg